Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt på glatis her :-)Hjælp til slogan

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Nu har jeg været på denne side i et par uger tror jeg, og en ting har jeg erfaret .. I er super søde til at hjælpe hinanden og så er der nogle gode hoveder herinde.

Kender I det at når det drejer sig om alt andet end ens eget, så kan man alle svarene - men når det er i egen virksomhed så slår klappen ned og usikkerheden  stikker sit fjæs frem.. ( perfektionisten)

Jeg har brug for hjælp til noget så simpelt som et slogan og får hjælp til selve designet af en dygtig designer herinde.. men nu er det jeg kommer i tvivl om hvad et slogan egentlig skal indeholde ?

Jeg tænker man med få ord skal overbevise kunderne om det er her de skal stoppe op, at det er os de skal handle med - og man med de få ord skal kunne informere læser/bruger om hvad det er man kan tilbyde og hvad virksomheden kan.

Er det forkert ? Er det gammeldags ?

Nu tager jeg et helt tilfældigt eksempel.. mit eget :-)

Jeg er formidler mellem udlejer og lejer - dvs udlejer henvender sig til mig, og jeg finder den rigtige lejer og ikke mindst og meget vigtigt - jeg udformer lejekontrakten således udlejer ikke falder i alle de huller der koster dem dyrt.

Firmanavnet : dk.ejendomsformidling ( måske for tungt et navn )

Slogan.. Det jeg havde gang i var : Din tryghed når ejendommen skal udlejes ( arhh.. for tungt, jeg kan godt selv se det )

Designers forslag : Tryghed på højbenet niveau ( lyder godt, men siger det noget om hvad vi laver, og er det overhovedet nødvendigt ?)

Jeg tænker at tryghed er godt at have med, som jeg også selv var inde på - men tænker også at læsere/brugere/kunder efterhånden er træt af store ord uden indhold.. altså at man skal passe på med at højne sig selv ?

Som I ser, så er det egentlig ikke selve slogannet jeg har brug for hjælp til, men de uskrevne regler.. hvad skal et slogan indeholde, hvad må man bestemt ikke og hvad virker ? Hvad får kunderne til at stoppe op ? Tomme ord eller følelsen af vi faktisk kan stå inde for vores ord ? Og hvordan giver man den følelse ?

Jeg håber ikke mit indlæg er for rodet :-)

Tak på forhånd ..

Hilsner fra May-Britt

 

 

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Syntes ikke dit indlæg virker rodet tyder tværtimod på at du har gjort dig en del tanker og faktisk svært spørgsmål du stiller. For mig lyder det til at du er på rette vej - tryghed eller blot tryg er et godt ord i og med jeg forstår, at du sælger tryghed ift. de mange faldgruber en kontrakt kan indeholde.

Ejendomsformidling - ja umiddelbart et tungt ord, men søger jeg formidling af ejendomme er det vel ikke så dumt igen. Sloganét skal jo ikke overbevise nogen om at nu skal de flytte men at denne ydelse har du fuldstændig styr på, blive mere nysgerrig og trykke på din side og læse mere om hvor fantastik du er :-).

God vind.

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

 

Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du skal være bange for at det kommer til at virker gammeldags, ejendomsinvestore er ofte lidt gammeldags og har fokus på sikkerhed. Jeg ville være mere bange for at komme til at virke popsmart.

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres brugbare indlæg, det satte tingene lidt i perspektiv for mig og har sat nogle tanker i gang..

Vores allesammens udfordring ligger netop i alle de pop smarte virksomheder med store ord der dukker op og lukker igen - det gør det svært at formidle vi virkelig er dygtige og virkelig ønsker de bedste resultater for kunden - at der er substans og tanker bag de ord vi bruger.

 

 

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at være - måske - irriterende :

Vi overvejede "patenter mens de venter"
..duer ikke, da det betyder (selv om det er sandt!!) at man s k a l vente .

Vi endte med sloganet "beskyt din opfindelse" fordi det er kort, rammende og fyndigt. Find det på www.eneret.dk, som vi er glade for, idet linket er både kort og fortællende om rådgivning om patenter.

Held og lykke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu jeg ny herinde på Amino, men faldt over dit indlæg.

dk.ejendomsformidling
trygge lejekontrakter

Noget i den stil måske? :)

-Fredskov

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

3 forslag håber du kan bruge dem.

Lej bolig og gå trygt.

Lej din bolig hos os, for tryghed giver overskud

Indgå din kontrakt i tryghed, vi giver sikkerhed

Mvh

Cenk

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Godt forslag .. Tak :-)

Uha, man bliver da helt i tvivl da de faktisk er rigtig gode - jeg har bestilt logoet nu, men har fået lov at ændre slogan hvis det bliver nødvendigt.. og det gør det vist :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vend da endelig tilbage når du har fundet dit slogan :D

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

 

I øvrigt velkommen Martin - jeg håber du får lige så meget inspiration som jeg har fået herinde :-)

Jeg kan faktisk rigtig godt lide dit forslag - trygge lejekontrakter..

Det kan jeg fordi jeg forventer der kommer en del bestillinger på lejekontrakter via nettet ( også min erfaring i tidligere ansættelse ) - og netop at det står først alle steder viser det er mit speciale.

Dog kan jeg være bekymret for de tænker jeg KUN laver lejekontrakter, og de så klikker videre .. I dont know ?

Og alligevel ikke, for firma navnet siger jo i sig selv jeg er formidler.. hmm..

Det jeg godt kan lide er at der med det samme slår på lejekontrakten - hvor vigtig den er, og så kan jeg godt lide mine "kollegaer" ikke slår så meget på selve kontrakten.

Hvad siger I ?

Er det sådan et slogan der får jer til at blive lidt på min side når/hvis I en dag skal leje ud ?

Og ja, jeg skal nok skrive når jeg har taget en endelig beslutning.. Det bliver nok ikke lige de næste dage, jeg vil gå og tygge lidt på det :-)

 

 

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)