Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt på glatis her :-)Hjælp til slogan

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Jeg skrev det lidt udfra grundtanken kort og godt, men du har dig nogle gode tanker om hvad de potentielle kunder ville associsere.

Men som du også selv skriver, så beskriver firmanavnet også ret godt i sig selv hvad du laver som helhed.

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis, og det mener jeg stadig - jeg rører bare rundt i suppen :-)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker noget i stil med: "tryghed skaber gode rammer", "klarhed skaber trygge rammer".

/ Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Hobro
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej May-Britt,

Som jeg ser det, skal et slogan ideelt set være kort, beskrivende og let at huske. Det skal kunne formidle virksomhedens værdier og gerne samtidig forklare, hvilken udfordring, virksomheden løser for sine kunder.

Det kan selvfølgelig være svært at få til at gå op i en højere enhed, men jeg synes, du skal overveje, hvilket budskab, det er vigtigst for dig, at dit slogan skal formidle.

Mit forslag er, at du holder fast i din oprindelige idé, og strammer teksten lidt op. F.eks.:

"Din tryghed, når du lejer ud".

Det fortæller kort, hvem du henvender dig til, og hvad de får ud af at hyre dig.

Håber, du kan bruge mit indspark, held og lykke med projektet.

Hilsen Henrik

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Det kan du tro - tusind tak..

Jeg går stadig og funderer på den, men jeg får nogle gode og saglige ting jeg tager med i mine overvejelser.

Hilsner fra May-Britt

P.S

Jeg er så ny her at jeg ikke har lært hvordan man giver stjerner ..

Jeg ved ikke om jeg bryder mig om dem, men nu de er her skal man da også huske at bruge dem :-)

 

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)