Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop mangler kritik eller ros.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer jeg har for nylig startet en webshop op som sælger hjemmeside løsninger og server løsninger, jeg har nu brugt en del tid på adwords kampanger og brugt for ca 2000 kr uden det har givet kunder, jeg vil derfor gerne høre jeres mening om min side måske det er der problemet ligger det skal lige siges at mit primære markede er engels talende lande. gode råd er derfor velkommen og skulle der sidde en mulig partner/sponsor som vil være villig til at hjælpe til med mine adwords kampanger så er i også meget velkommen.

Mvh. Dennis Bo møller

min side. gogohomepage.com  

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. May 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Douglas Housing Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg sidder alligevel og søndagssurfer på Amino, så jeg kiggede lige på din side.

Fuldstændigt umiddelbart og på det lavpraktiske (mit) plan, så synes jeg at det er svært rent intuitivt at se, hvad I repræsenterer.

Hvis det var min side, så ville jeg arbejde med en mere simpelt layoutet landing-page.

Det er faktisk en super flot og tilsyneladende gennemført hjemmeside, men der er ekstremt meget information at forholde sig til på forsiden, hvis man dropper forbi på baggrund af en kampagne.

Håber du kan bruge min umiddelbare mening til noget, selvom det ikke er meget at komme med.

Hav en god dag!

/Christian

Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Tak for dit indlæg, det er lige hvad jeg mangler, det var nok også lidt min frygt at den var lidt for omfattende med information men min indgangs vinkel var at der skulle være hverken for lidt eller for meget på landings siden så man kunne se hvilke produkter der var at vælge imellem uden man blev skræmt væk, men det er nok stadig for meget.

Spørgsmålet er nok om folk allerede har bestemt sig for at købe da de klikker på reklamen eller bare lige mangler den sidste skub på landings siden.

Jeg må i tænke boksen lidt igen. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. May 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Douglas Housing Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg forstår hvad du mener.

Altså jeg kan konkret anbefale dig at bruge nogle af Thorborgs skrevne råd (e-pusher), hvor han fortæller om blandt andet CTA og konvertering.

Der står ikke eksplicit i de skrevne råd, hvordan du skal sætte tingene op grafisk, men du kan ved at læse på det i 15 minutter forstå psykologien bag. Brug det som opslagsværk.

Det er tiden værd. Så vidt jeg ved, så ligger der en gratis version herinde med et begrænset (men brugbart) indhold.

Det kan være at du er way ahead, og allerede ved de ting - det var bare et tip fordi det har hjulpet mig meget, som totalt uvidende newbie.

Hav en god dag :-) Giv den gas.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige så snart man trykke på et link ryger man videre til et andet domænenavn?

Jeg kan ikke finde ud af hvem jeg handler med?

------

Ud fra ovenstående ville jeg aldrig handle på siden, da det virker som et scamsite.

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Frk. Smilla Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Som der allerede er skrevet, så drukner man i information og billeder. I den første dropdown-menu finder jeg også en masse punkter som først skal bruges når jeg ER kunde hos dig. 

Jeg vil umiddelbart fjerne 70-80% af information og valg, og koge det ned til det relevante.

Jeg vil som besøgende på din side KUN præsenteres for det allervigtigste i overskrifter. Hvis jeg ønsker mere information, skal jeg nok selv klikke videre.

Måske har jeg nemmere ved at miste fokus end andre, men jeg vil aldrig have tålmodighed til at gennemføre en handel på din side, det virker simpelthen for uoverskueligt. Jeg må dog ærligt erkende at jeg ikke kender ret meget, så det kan være de er bedre til at læse den information du præsentere.

Mvh
Anders 

Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres forslag og kritik, jeg har fået lidt at tænke over og som jeg skrev tideliger så var det nok også det jeg havde frygtet var problemet, jeg må ligge hovedet i blød og komme op med noget mere enkelt og overskueligt. 

Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Douglas Housing:
Altså jeg kan konkret anbefale dig at bruge nogle af Thorborgs skrevne råd (e-pusher), hvor han fortæller om blandt andet CTA og konvertering.

Jeg vil tage et kik på de råd du omtaler, jeg er af den holdning at viden er vejen frem og man skal aldrig tro man ved alt.   

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. May 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Douglas Housing Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

God indstilling :)

Så skal det nok gå godt :)

Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg lavet lidt om på siden, minder information har inkluderet en video og lavet en lille udpluk af produkter, siden er blevet meget mere kompakt og bruger venlig , hmm ja det må i jo så vurdere håber i kan lide det ellers så er skyde skiven sat op endnu engang.

www.gogohomepage.com

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)