Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop mangler kritik eller ros.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var bedre

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Jeg har først læst tråden nu, så jeg ved ikke hvordan dit site oprindeligt har set ud, men med udgangspunkt i din nuværende forside, så synes jeg du gemmer dine kerneydelser væk, og i stedet har en ligegyldig velkomsttekst samt en uforståelig call-to-action. "Signup today" - til hvad? Derudover opdagede jeg først at billedet på forsiden rent faktisk var en video, da videoen blev nævnt i et af de tidligere indlæg i her i tråden.

Hvis jeg var dig ville jeg fokusere på at præsentere dine produkter, sammen med en tydelig tag-line der fortæller hvad det egentlig er du tilbyder. Videoen er egentlig rigtig fin, men dels tror jeg det ville være en god idé med en tydeligere play-knap, og dels mangler der en tekst der fortæller brugeren hvorfor han skal afspille videoen.

Jeg har lavet et super simpelt mockup som illustrerer mine forslag:

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Frk. Smilla Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hoffmann:
Jeg har lavet et super simpelt mockup som illustrerer mine forslag:

Det er sgu god stil det der Hoffmann :-D

Thumbs Up herfra.

Mvh
Anders

(pssst.. hvis du har lyst til at komme med konstruktiv kritik af www.frksmilla.dk  skal du være meget velkommen)

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Frksmilla.dk:
(pssst.. hvis du har lyst til at komme med konstruktiv kritik af www.frksmilla.dk  skal du være meget velkommen)

Nu vil jeg ikke hi-jacke Dennis' tråd, men jeg sender dig gerne lidt feedback på din webshop i en privat besked.

Psssst.... Vil du så ikke til gengæld hoppe ind og udfylde det spørgeskema som jeg reklamerer for i min signatur ;)

Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay nu ved jeg ikke om der stadig er nogen der vil se dette men jeg har været igang med et helt nyt layout siden er helt anderledes og efter min egen mening så er det blevet ret godt men hvis i ser dette så vil jeg gerne høre jeres mening igen.

gogohomepage.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg synes desværre jeres side indeholder lidt for mange elementer, og inddelinger som gør siden noget uoverskuelig.

Jeg har lige prøvet at gennemfører et køb bare for at tjekke jeres købsprocess.

Jeg trykkede på en af tilbudende på forsiden og ender på en noget uoverskuelig side hvor der står 'Business' som valgt serverpakke med en masse strings herunder som forklarer hvad pakken indeholder. Hvad med at få det grafisk skillet op? Som det er nu kan jeg ikke se hvad forskellene på pakkerne er uden at jeg skifter mellem produkter og holder øje med hvilke punkter der skifter. 

Jeg synes generelt jeres checkout er alt for avanceret, når brugeren er her HAR de valgt produkt(er). Jeg bliver tilbudt domæner, muligheden for at skifte mellem server typer, kreditkort muligheder fordelt over 4 faner mm. Fjern ALT unødvendigt - det øger konverteringen. 

Det var alt jeg lige faldt over i en hurtig gennemgang. Smile 

Håber du kan bruge noget af det. 

Mvh

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)