Det var da en god ide - mener Forever Living fylder 35 år netop i år, så er sikker på de har en "forbruger-hotline" i form af mulighed for at stille spørgsmål til specifikke ting omkring produkt-porteføljen på mail - og så få et svar indenfor måske 24 timer. Ihverftfald vil jeg formode de har sådan en "hotline" for deres forhandlere - men måske også for kunder? Det har de fleste faktisk ;-) Lasse Burholt |
4YouCan2:Forstår godt det er vanskeligt område det her man tør jo slet ikke begynde er det så svært at etablere sig med en forhandling!
Du kan være helt rolig - denne type diskussion er helt ekstraordinær, det er på ingen måde noget du vil opleve til hverdag.
Dit "job" som netværker er primært at få folk til at flytte deres indkøb fra et sted til et andet.
I det selskab jeg repræsenterer, er de primære argumenter, at produkterne har et langt højere indhold af bio-ekstrakter end markedsstandarden, man gør samtidig noget godt for miljøet og for fattige børn i DK, man køber ind til engros-pris, og har mulighed for at få sine egne produkter gratis ved blot at anbefale ganske få kunder.
Hvis folk ikke kan se fordelene allerede her - så er det bare videre til næste kunde. Jeg har aldrig i mit liv oplevet en debat, der er så detaljeorienteret som denne - så du kan være helt rolig - og ja, langt de fleste producenter har helt styr på det faglige og på det tekniske - eller, de har i hvert fald lige så godt styr på det, som alle de andre producenter.