Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg hoste vores webshop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer. 

Mig og en kammerat er igang med at lave en webshop.

Jeg har lavet en "demo" shop hos dandomain for at se hvad det var for noget. 
og de har jo det man skal bruge, jeg kan bare ikke rigtig ændre design, logo, header osv.

Hvad er jeres erfaringer til Dandomain.dk?

Eller skulle jeg finde en anden host?

Tak på forhånd 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg bruger Dandomain og min webshop er faktisk bygget op af et af deres standard designs!

Se selv: www.babytoys.dk

Fra Malmø, Sverige
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 60
Fra  SecPoint ApS Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har også en Dandomain shop shop.secpoint.com vi er nu godt tilfredse både med prisen og funktionerne.

Vi har haft den et par år.

Kører rigtig godt og du kan en hel del der.

Det tager bare lidt tid i starten at få godt overblik over alt.

En god ide er at tjekke Rosenstands Seo Optimering ebook af Dandomain shop ud.

Få et gratis Online Sårbarheds Scan - Scanner for XSS, Cross Site Scripting, SQL Injection, Wordpress, Joomla.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers er der jo også det nye shoporama - det har fået rigtigt meget ros. Og der har du 100% designfrihed, så vidt jeg kan forstå. 

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har man nemlig. Klart den bedste platform, for en hosted shop.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

igen en løsning der koster en bondegård om måneden.

650 kr x 12 = ca. 8.000 kr årligt

er faktisk ekstremt dyrt, i forhold til hvad en færdig designet shop koster.
Du betaler mere end du kan få designet en webshop til

/Mogens

 

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mogens Jørgensen:

igen en løsning der koster en bondegård om måneden.

650 kr x 12 = ca. 8.000 kr årligt

er faktisk ekstremt dyrt, i forhold til hvad en færdig designet shop koster.
Du betaler mere end du kan få designet en webshop til

/Mogens

Til gengæld har du support, jævnlig opdatering med nye features, fejlrettelser osv. En opdatering, der smadrer dit design på en magento eller prestashop løber også hurtigt op i mange penge, hvis du ikke selv kan foretage de nødvendige rettelser. Derudover er der indbygget en masse ting i shoporama, som ikke er standard i de andre systemer (og det gælder selvfølgelig også den anden vej)
Så ja, det er da dyrere end et unoeuro webhotel og et færdigt tema til en webshop sat op og det hele - men synes faktisk også du får en hel del for pengene. 
Nu skal jeg ikke fremstå som specielt fortaler for shoporama - har kun kort testet deres demoshop, men når man bare slynger ud at det koster en bondegård, så er man også nødt til at se på hvad man rent faktisk får for pengene. Når det er sagt, så ja, for mange kan en anden shopløsning sagtens være bedre (og har også selv valgt at køre med en anden løsning, men det er også fordi jeg gerne selv vil rode med det hele). 
Anyway - min pointe er blot at hvis du kun ser på prisen, så får du altså ikke det fulde billede af hvilken løsning der er bedst for dig.
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Det lyder til at du gerne selv vil opbygge din webshop, men at du ikke har lyst til at rode dig ud i en masse kodning. Ud fra det vil jeg anbefale dig at kigge nærmere på SmartWeb.

En SmartWeb webshop koster fra 299 Kr. pr. mdr. ekskl. moms. Der er ingen oprettelsesgebyr. Du får gratis dansk support, danske manualer og videoer der trin for trin viser dig hvordan du skal opbygge din webshop. Systemet er meget Google venlig - så du får en god chance for at komme til tops. Paypal er en del af pakken og en betalingsgateway til Nets (PBS) koster 139 Kr. pr. mdr. ekskl. moms. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen og data kan nemt eksporteres ud og flyttes over i et nyt webshop system, hvis du får lyst til det en dag. Jeg vil sige at det er et ret nemt og sikkert valg.

Når du opretter en gratis demo, får du 35 designs at vælge i mellem og du kan selv uploade dit logo m.m. og opbygge din shop, uden at kende til kodning overhovedet. Hvis du skal have ændret nogle farver eller ligende så ringer du bare ind til Smartweb teamet. Smartwebs kundeservice medarbejder plejer også at være flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement.

Men her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Link til SmartWebs hjemmeside, hvor du kan se alle de eksterne systemer SmartWeb kan integreres med i takt med at du får brug for det: http://www.smartweb.dk/shop-integrationer/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)