Umiddelbart ser det rigtig fint ud - og et godt initiativ. Eneste ting jeg kom til at tænke på...og jeg aner ikke hvordan man skulle løse det og om det i det hele taget er en god idé, men kunne man overveje at have ét eller andet modul der står og tæller op og informerer om; 'nu er der kommet så-og-så-meget-ind'.
Det kan jo så godt have den bi-effekt at det måske virker afskræmmende hvis der ikke kommer noget ind. Jeg tror mange af os har det sådan lidt med den slags kampagner; "aarhhhhh - GØR de nu også det?" (Nu skal jeg selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg TROR det er sådan)
Så - gennemsigtighed på én eller anden måde.....måske....... Bare en tanke......
Selv tak. Jeg synes det er lidt synd i ikke har fået mere respons på den her. Det er et godt initiativ. Mit ynkelige bud var sådan set bare et forsøg på en hjælpende hånd, så der ikke skulle stå '0' i kommentarer.
Tag det ikke alt for seriøst. Jeg forsøger ikke at være en Kloge-Åge..... :)
Håber i får lidt mere opmærksomhed - det synes jeg det fortjener.
Jeg kan godt lide jeres kampagnebudskab. Det er enkelt og ligetil. Måske mangler det lidt på relevanssiden, da de færreste tænker på at tænde for varmen på denne årstid?
Jeg savner et link til Kræftens Bekæmpelse og så er der et eller andet ved ordet 'fortjeneste', der generer mig. Jeg er altså helt nede i petitesserne her, men måske ordet 'overskud' kunne give en bedre respons?
Smadder godt initiativ! Jeg håber kampagnen bringer en bunke kroner i kassen til både jer og Kræftens Bekæmpelse.
Det går rigtig godt med kampagnen og det ser ud til, at blive til en større donation til Kræftens Bekæmpelse. Vi har fået meget positiv respons på kampanen både fra kunder, men også fra andre forretningsfolk og iværksættere.