Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gældsanering som lærling?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har ikke kunne læse mig til om jeg kan indlede en gælssanering som voksenlærling. Jeg ved det er nærmest umuligt som SU og kontanthjælps modtager.

Nogle der kan svare? - og kan lige sige jeg har været i lære i godt 4 måneder pt.

Supply Chain blæksprutte

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man ikke svare på umiddelbart tror jeg, men faste kendte indkomstforhold er en fordel, og der vil man måske vente til du er udlært, men der er jo en utrolig masse andre ting som skal ind for at afgøre om man overhovedet kan komme i betragting.

Du kan evt læse mere om GÆLDSSANERING hvis du har lyst - og ellers vent om nogen helt konkret ved, om voksenlærling udelukker muligheden i alle fald

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Voksenlærlinge sidestilles med studerende og kontanthjælpsmodtagere i denne forbindelse. Det bliver betragtet som en midlertidig indtægt. Og faste indtægtsforhold er noget, som skifteretten stort set altid kræver, før de overhovedet indleder en sag.

Gældssanering er dog altid en konkret vurdering fra skifterettens side. Så har du ekstremt gode argumenter for, at der skal indledes en gældssaneringssag, kan du måske overbevise den fuldmægtige i skifteretten ved det indledende møde. Jeg må dog indrømme, at jeg ikke lige kender et validt argument for dette. 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, tak for svaret.. Jeg må jo bare vente små 3 år før jeg tænker på det.. bliver alligevel fredet i fogderetten i mellemtiden.

mvh

K

Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)