Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstforfatter til omskrivning af tekster

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en række tekster, som f.eks. noget firmaprofil, historie, ordrebekræftelser, spørgsmål og svar vedr levering som vi gerne vil have skrevet / omskrevet, så det er lidt mere let forståeligt og måske endda lidt sjovt at læse. Jeg synes ikke økonomien er til en prof., men en semi-pro, der gerne vil have noget erfaring og måske en god reference ville være at fortrække. Jeg forestiller mig vi tager en snak omkring det og aftaler en pris pr. tekst eller time.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Hvordan er det nu, det citat er? "Hvis du synes det er dyrt at hyre en professionel, så vent til du har hyret en amatør" Smile

Du er velkommen til at tage et kig på min hjemmeside. Her kan du bl.a. læse det seneste blogindlæg om værdien af gode tekster på hjemmesiden http://www.klartsprog.com/husk-teksten/. 

På kontaktsiden kan du vedhæfte en tekst og få en helt uforpligtende vurdering af, hvad din tekst har brug for og hvad det vil koste.

Mange hilsner

Rikke

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Frost Media kan sagtens hjælpe dig.

Skriv eller ring, så finder vi en løsning. 

// William Frost 

:o) 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg vil gerne battle den billige amatør, du vælger.

Hyr en billig tekstforfatter. Lad ham gøre sit arbejde. Smæk teksterne på jeres shop. Betal ham.
Lad dem ligge i f.eks. 14 dage. 

I mellemtiden laver jeg et sæt tekster til jer på den rigtige måde - kvit og frit.

Så lægger I mine tekster på shoppen i 14 dage.

Hvis I efterfølgende vælger at slette mine tekster og sætte amatørteksterne på igen, så har jeg tabt.

Hvis I vælge at beholde mine tekster, vil det skyldes, at I erkender, at mine tekster har højere værdi, fordi de konverterer bedre.
- og da skal I blot betale 10% af det, I tjener ekstra på mine tekster det første år.

Det vil være en rigtig god forretning for mig.

I kan også bare købe ordentlige tekster hos mig til almindelig pris uden at spilde kostbar tid på at have dårlige tekster liggende først. Det vil være en god forretning for jer.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
2814 8403
kjer@kjers.com 

Tilmeldt 11. Jun 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag,

Opgaven du beskriver er en jeg nemt vil kunne løfte. Jeg har ingen tidligere referencer, men har dog lavet lignende arbejde som vennetjenester. Hvor meget tekst drejer det sig om?

Jeg kan kontaktes på mail; mf@mm-ulp.dk, for at drøfte det videre forløb.

Med venlig hilsen

Martin Frederiksen

M&M Marketing

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikke Marie Søegaard:
Hej! Hvordan er det nu, det citat er? "Hvis du synes det er dyrt at hyre en professionel, så vent til du har hyret en amatør" Smile

Præcis! Hvis du ikke lige har økonomien til en god tekstforfatter, så brug lidt tid på at sparre sammen til det. Det gjorde jeg selv, da jeg skulle hyre en god programmør. Som det gode gamle udtryk siger "Hastværk er lastværk". Så vær lidt tålmodig. Det kan godt betale sig i længden. Hvad folk vælger at gøre, er deres egen sag, men det er i hvert fald mit råd.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Dette burde være en nem opgave for enhver danskskrivende person.

og hvad er en tekstforfatter egentlig?

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)