Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe med Logo og Webdesign!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Berlin
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  TriathlonPeople.de Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at starte webshop op i Tyskland og skal derfor have lavet et logo og design. 

Da der ikke er mange skillinger at gøre godt med, håber jeg der sidder en venlig sjæl derude der har lyst til at hjælpe uden at forvente de store dollars.

Mvh

Jacob

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Berlin
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  TriathlonPeople.de Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Triathlonpeople.de og sælger triathlon produkter

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 32
Fra  DinTanktop.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. logo vil jeg foreslå dig at kigge på Fiverr.com

Det er en hjemmeside, som tilbyder en masse forskellige ydelser for "kun" 5$.

Du kan få lavet logoet som du ønsker og selv om din designer ikke kan dansk, eller tysk i dit tilfælde, så er det intet problem.
Du bestemmer 100% hvad der skal stå i logoet, og evt. tilføjer det/de billeder eller former der skal være med i billedet.

De er som oftest rigtig flinke derinde, og leveringstiden er meget hurtig (inden for 24 timer) ved nogen.
 

DinTanktop.dk - Her sælger jeg og min partner tanktops til mænd. 

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Jacob

Hvis man ikke selv kan lave en webshop, så kan det være en billig og sikker løsning at vælge SmartWeb. De har 35 gratis designs du kan vælge i mellem. Når du har valgt et design uploader du selv dit logo, banner, produkter og produktbilleder. Dette er nemt, da du får gratis dansk support, danske manualer og danske videoer der trin for trin viser dig, hvordan du skal opbygge din webshop. 

Du kan så få SmartWeb teamet til at ændre farver m.m. for dig og så har du en super professionel shop, der er google venlig til 299 kr. pr. mdr. uden nogen opstarts udgifter. Paypal er en del af pakken og ellers koster en betalingsgateway til Nets (det der hed PBS engang) 139 Kr. pr. mdr. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen.

Smartwebs kundeservicemedarbejder plejer også at være flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement. Penge jeg vil mene der er godt givet ud. 

Her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet:http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Link til SmartWebs hjemmeside http://www.smartweb.dk/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Fra Berlin
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  TriathlonPeople.de Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle..

Mange tak for jeres svar, som hjalp meget..Jeg har taget en beslutning som fungerer okay. Der skal selvfølgelig justeres hen af vejen Smile

Mvh

Jacob

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)