Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores kontakt Email ender i spam ved få kunder.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Er der nogle der har en guide, eller gode råd til hvordan vi sikre vores email mod at blive opfanget i spam

Jeg har prøvet at google mig til hvordan overskriften løses, men har desværre ikke fundet noget svar. Vores problem er at ved 1 ud af 10-20 kunder går vores Email i deres spam mappe. Vi har aldrig, sendt uopfordret emails ud, og vi har heller ikke spammet. - Vi har dog sendt mange ens emails ud, som nyhedsbrev osv..

Når en email ender i spam, er det så Email navnet? eller er det Serveren Emailen ligger på?

Håber der nogen der har nogle gode tips.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra horsens
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken mail-server bruger i til det først og fremmest? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eric

Der er utroligt mange ting der skal være styr på for at mindske antallet af emails der ryger i SPAM, det er lige fra indhold til mailserver og opsætning af DNS

Så vidt muligt foreslår jeg at man sender igennem større kendte services, især hvis det er større udsendelser man laver og ikke bruger sin egen mailserver medmindre man har virkelig godt styr på det. 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Skov:

Hvilken mail-server bruger i til det først og fremmest? :)

Roundcube på Meebox

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Sand Sørensen:

Hej Eric

Der er utroligt mange ting der skal være styr på for at mindske antallet af emails der ryger i SPAM, det er lige fra indhold til mailserver og opsætning af DNS. 

Så vidt muligt foreslår jeg at man sender igennem større kendte services, især hvis det er større udsendelser man laver og ikke bruger sin egen mailserver medmindre man har virkelig godt styr på det. 

Har længe tænkt over at gøre brug af sådan nogle services, har også kigget lidt på Mailchimp. - men er der nogle retningslinjer man kan følge for at undgå det?

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hotmail er bl.a. begyndt at afvise (eller simpelthen ignorere) alle mails, der kommer fra "dynamiske" IP'er. Deriblandt Amazon EC2 cloud instanser.  Så det er meget muligt, at Meebox's cloud-IP'er også er markeret som dynamisk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg drev mit eget emailmarketing system i nogle år, og bruger det faktisk stadig en gang imellem. Jeg er dog mere eller mindre helt gået over til Mailchimp. Her er der styr på tingene, mails er nemme at lave og de sørge for det tekniske spiller. Netop det teknisk var grunden til at jeg gik væk fra min egen service, der er simpelthen så meget hele tiden, og det er og bliver fokus væk fra det vigtigste: Indholdet i dine emails.

Der ligger en del guides rundt omkring, der forklarer omkring blandt andet opsættelse af SPF records i DNS, indhold i emails, hvilke ting der skal tænkes over for at være sikker på at mails kan læses i de største email klienter, der bør holdes øje med blacklistings, hvordan performance er i de største mailklienter osv osv.

Brug en email marketing service, det er klart at foretrække, så kan du fokusere på det vigtigste. Nu har du allerede brug for meget tid herinde på dette spørgsmål ;)  

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Sand Sørensen:

Jeg drev mit eget emailmarketing system i nogle år, og bruger det faktisk stadig en gang imellem. Jeg er dog mere eller mindre helt gået over til Mailchimp. Her er der styr på tingene, mails er nemme at lave og de sørge for det tekniske spiller. Netop det teknisk var grunden til at jeg gik væk fra min egen service, der er simpelthen så meget hele tiden, og det er og bliver fokus væk fra det vigtigste: Indholdet i dine emails.

Der ligger en del guides rundt omkring, der forklarer omkring blandt andet opsættelse af SPF records i DNS, indhold i emails, hvilke ting der skal tænkes over for at være sikker på at mails kan læses i de største email klienter, der bør holdes øje med blacklistings, hvordan performance er i de største mailklienter osv osv.

Brug en email marketing service, det er klart at foretrække, så kan du fokusere på det vigtigste. Nu har du allerede brug for meget tid herinde på dette spørgsmål ;)  

Tusind tak for svaret Kim, jeg vil helt sikkert kigge på de services!

Jimmi, det vidste jeg slet ikke, det er hotmail vi har haft en del problemer med.

5 stjerner herfra.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric aka Seiven - Tekstspot.dk:
Jimmi, det vidste jeg slet ikke, det er hotmail vi har haft en del problemer med.

Se også på http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx - der kan du også se deres fejlkoder.  Hvis jeres mailserver logger fejl, så se evt. efter 550 DY-001 (eller måske en af de andre nederst på linket)

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)