Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram let overskueligt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Fra  www.dinonlineshop.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Nu har jeg tæsket alverdens regnskabsprogrammer igennem, men kan ikke finde et der lige passer til mine behov..

Jeg køber varer uden for EU, og kan ikke lige finde nogle programmer hvor jeg kan indtaste moms mv for disse vare.. Må dog indrømme at jeg syntes det er en jungle at finde et godt og overskueligt program til dette formål.  Så derfor håber jeg at der måske sidder en derude der kan hjælpe mig, så jeg kan lave et overskueligt regnskab til told og skat,

Skal jeg betale moms af købsprisen, eller salgsprisen, den jeg sælger varen for, eller begge dele???

Og hvad med told??? Hvordan foregår det??

Vil rigtig gerne have svar, der er skåret ud i pap :-) :-)

Fortsat rigtig god aften derude :-)

Mvh Elise

www.digogdyr.dk

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46512
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt kompliceret men start med at læse her om hvordan skal være rigesteret som IMPORTØR 

Det var så måske kendt, så se på MOMS VED IMPORT  Hvis du som du skriver - importerer uden det og uden at told deklarere,så er du i alvorlige vanskeligheder for at sige det ærligt.

Du er nødt til at læse dig ind på en masse ud over disse to links - du kan ikke regne med at få alt i et kort svar

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Fra  www.dinonlineshop.dk Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar..

Jeg vil kigge på de link du har sendt, så jeg kan få det hele rigtig noteret til told og skat :-)

Tak for hjælpen

Mvh

Elise

www.digogdyr.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)