Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købt mig en ny webshop, hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Fra  RTG Data Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg brugt lidt penge på en ny webshop

hvad synes i ?

www.rtgdata.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det virke temmelig gammeldags og ikke mindst temmelig forvirrende.

Du har en grå menublok med runde hjørne, det er jo sådan set helt i orden. Så har du grønne firkantede undermenuer med forløb og ramme om - det hænger ikke sammen. Du benytter typografi i forskellige sorte/grå toner, det virker rodet.

Din forside med den "rene" tekst kan være glimrende, hvis det er sat overskueligt op, men det fungerer desværre ikke på din side.

Det er svært at finde ud af hvad du egentlig tilbyder. Er det "bare" en webshop med produkter eller hvad kan man ellers.

Der er altså et godt stykke vej endnu, før du sender et signal om det er en professionel og troværdig side man er havnet på. Dine kunder giver dig ca. 5 sekunder, hvis du er heldig, før de er smuttet igen - hvis dit budskab ikke rammer målgruppen 100% så er de smuttet.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Som en IT-supporter-hjemmeside der henvender sig til private, ligger du et stykke over gennemsnittet. Som en webshop eller webhoteludbyder halter det en del. Især typografien og skiftende undermenuer som skubber layoutet osv.

Med det sagt, så er det nogle fine farver og et ok logo. Jeg ville måske vælge et dansk slogan, når du henvender dig lokalt som du gør.

Under alle omstændigheder ville jeg nok adskille forretningerne. Du kan sagtens operere under samme tag, men med forskellige "produkt"navne. RTGsupport.dk, RTGshop.dk, RTGhosting.dk eller lignende.

Mvh. Jakob

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Fra  RTG Data Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i, at designet er noget altmodisch i det.

Kommunikativt synes jeg, der er for mange budskaber og salgsområder.

Der er ikke en rød tråd / klar profil.

Lidt harddiske, lidt formatering, lidt Bullguard-antivirus, osv.

Og så savner jeg lidt noget troværdighedstænkning. Hvorfor skal jeg vælge denne her shop / konsulent / software-sælger i stedet for alle de andre, der findes på markedet?

Unique Selling Point tror jeg, de kalder det på CBS ;)

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at du skal lægge lidt mere tid i dit layout og brugervenlighed.

Når man tager ind på hjemmesiden kunne jeg godt tænke mig at man starter med en produktoversigt og for at gøre oversigten lidt spændende for køber så måske sætte nogle billeder ind. F.eks. under "køb computere" sæt et billede af din fedeste computer.

Dog syntes jeg også dit navn er lidt sløret i forhold til dit produkt. 

Dog tror jeg det kan blive rigtig godt!

Held og lykke med det! 

Mvh 

Niklas.S

Fed tøjbutik! http://www.plndr.dk/?referer=47018

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt konstruktivt kritik herfra:

Designet er utrolig gammeldags og forvirrende. Du bør først om fremmest tage et kig på stilen 'flat', som hitter i øjeblikket. Dernæst skal du kigge på dit farvevalg. Har du sat dig ind i hvordan de valgte farver virker på modtagen? Eller hvad de symboliserer?

Hvorfor kan man ikke sortere efter specifikationer ?

Logoet er intetsigende og ligner umiddelbart noget, som er udarbejdet i paint. Hvis du selv vil designe et logo bør du som minimum sætte dig ind i Adobe Illustrator.

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Frk. Smilla Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Udover hvad der allerede er sagt af de andre, så er det totalt unødvendigt at du i produktoversigten nederst på din forside viser varernr. Det er ekstra information som bare forvirre og ikke noget som bidrager med noget positivt, så start med at fjerne det fra oversigten.

Det største problem i mine øjne er(som andre også har nævnt) at du sender mange forskellige budskaber på din side.... jeg kan ikke helt finde ud af om jeg er inde på en computershop eller havnet hos en IT Supporter.. målret din side til dine kunder.

Håber du kan bruge ovenstående.

Mvh

Anders

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg håber det er lidt penge du har brugt

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)