Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mit indlæg blevet slettet?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  CitizenVPN.com (Skytte Media ApS) Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Hej Tobias,

Dit indlæg blev sat på hold, da du pt. ikke er Amino Plus medlem.

Havde dit indlæg været uden tilbud, ville det sandsynligvis have stået der endnu.

Bliver du Amino Plus, kan indlægget med tilbuddet dukke op i "Jeg har et godt tilbud til dig".

Når et indlæg bliver sat på hold, får du en besked om, at indlæg med tilbud er forebeholdt Plus medlemmer, og at bliver du Plus medlem, vil dit indlæg kunne vises igen.

Hej John,

Tak for det. Det kunne være virkeligt rart hvis man blev informeret om dette i stedet for 'Fejl: Forummet findes ikke'.... Stick out tongue  Den mail man får vedr. dette den viser ikke titlen på indlægget så hvis man før har skrevet til 'jeg har et godt tilbud' så kan man nemt tro at det er det indlæg der henvises til og ikke det nye indlæg der så er blevet flyttet. (der skulle have været en mail med 'indlægget er flyttet').

Men så vil jeg antage at hvis jeg gen-poster indlægget igen, uden rabatkode, så er den i orden? Så bliver brugerne så snydt for muligheden for en rabat som tak for hjælpen men det er jo så bare ærgeligt.  Syntes at 99 kr er ret dyrt for at poste et tilbud (ved godt det er for en måned). Selvfølgelig skal man undgå spam, men nu var indlægget jo primært vedr designet af den nye website.

Anyway, ha en god dag!

Mvh.

Tobias

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46556
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fuld opbakning til John Nielsen herfra
I det ene fald er det helt enkelt, reklame kræver plus (og en rabat er naturligvis forbundet med salg) og mudderkastning som den anden tråd om linkbuiding blev til, skal stoppes, ellers mudrer det hele til, så fuld opbakning herfra.
Eneste underlige er, at trådstarter ikke synes at få at vide, at noget er på hold, eller slet, hvad jeg også tror er meningen
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

John Nielsen:

Den tråd, du omtaler, blev slettet, da den endte ud i mudderkast, tilsvining og injurier.
Det er en overtrædelse af Aminos regler, som der naturligvis skal reageres på.

Og da jeg spurgte om det ikke var en overtrædelse af Aminos regler at svine Paypal til. Fik jeg det svar at Paypal var et stort firma som nok kunne tåle den slags ???. Så der er åbenbart forskel på om man er et stort eller et lille firma ???.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tobias

Tobias Skytte:
Tak for det. Det kunne være virkeligt rart hvis man blev informeret om dette i stedet for 'Fejl: Forummet findes ikke'.... Stick out tongue  Den mail man får vedr. dette den viser ikke titlen på indlægget så hvis man før har skrevet til 'jeg har et godt tilbud' så kan man nemt tro at det er det indlæg der henvises til og ikke det nye indlæg der så er blevet flyttet. (der skulle have været en mail med 'indlægget er flyttet').

Du får som du selv nævner både en mail og en PB når dit tilbud bliver sat på hold, eftersom at du med denne bruger kun har skrevet 8 indlæg, hvor hovedparten har været i denne tråd burde det ikke være så svært at regne ud hvilken tråd der var tale om, men du har helt ret i at det kan gøres mere tydeligt hvilket tilbud der er tale om. Jeg får lige kigget på hvordan det er muligt, så vi undgår misforståelser som denne

Eneste underlige er, at trådstarter ikke synes at få at vide, at noget er på hold, eller slet, hvad jeg også tror er meningen


Jeg har for en sikkerheds skyld tjekket op på det, og han har både fået og åbnet den PB vi har sendt om at den var sat på hold, jeg skal ikke kunne sige om den mail han burde have fået er kommet frem, men det får jeg lige tjekket op på

De bedste hilsner
Morten  

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Og da jeg spurgte om det ikke var en overtrædelse af Aminos regler at svine Paypal til. Fik jeg det svar at Paypal var et stort firma som nok kunne tåle den slags ???. Så der er åbenbart forskel på om man er et stort eller et lille firma ???.

Ja det er der jo så :-)

Der er flere moderatorer som gratis stiller deres tid til rådighed, og reglerne bliver naturligvis ikke altid tolket helt ens, og hvis det er det største problem efter hastigheden er forbedret, så er alting vist slet ikke så ringe.

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  CitizenVPN.com (Skytte Media ApS) Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Hovedgrunden til at jeg blev i tvivl var at jeg fik den her 'Fejl: forummet findes ikke' besked. Jeg kunne på daværende tidspunkt stadig se indlægget i 'Nye indlæg..' boksen på forsiden og når jeg klikkede her så fik jeg denne fejl. Et link burde vel i princippet aldrig resultere i en 'Fejl' med mindre der virkeligt er tale om en fejl, men det var der jo ikke her når indlægget blot var flyttet.

Jeg havde først skrevet eet indlæg til 'et godt tilbud' og derefter dette indlæg, derfor troede jeg mailen vedrørte det jeg havde skrevet til 'et godt tilbud'. 

Tak fordi du vil kigge på det. Yes

Mvh.

Tobias

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:
og hvis det er det største problem efter hastigheden er forbedret, så er alting vist slet ikke så ringe.

Ja man kan jo " Vælge " at se bort fra alt andet når bare man kan logge på.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4216
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Michael:
Og da jeg spurgte om det ikke var en overtrædelse af Aminos regler at svine Paypal til. Fik jeg det svar at Paypal var et stort firma som nok kunne tåle den slags ???. Så der er åbenbart forskel på om man er et stort eller et lille firma ???.

Ja det er der jo så :-)Wink

Der er flere moderatorer som gratis stiller deres tid til rådighed, og reglerne bliver naturligvis ikke altid tolket helt ens, og hvis det er det største problem efter hastigheden er forbedret, så er alting vist slet ikke så ringe.

Yes

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Thomas Frost:
og hvis det er det største problem efter hastigheden er forbedret, så er alting vist slet ikke så ringe.

Ja man kan jo " Vælge " at se bort fra alt andet når bare man kan logge på.

Man kan også vælge om man vil se glasset halvt tomt eller halvt fuldt, og samtidig acceptere at det ikke er alt der er helt sort/hvidt. Du har ret i det ofte bare er et valg.

Hav en fantastisk aften på dette fantastiske forum, lad os skåle i det halvfulde glas Beer

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)