Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den grafiske tester! Jeg har brug for DINE øjne

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Breinholt Andersen:

Beklager, men så er det svært for mig at vurdere :)

Bertil Boisen:

Det er ikke rigtigt det område jeg søger kritik på, det er bare kompositionen i det

Helt i orden :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bergholt:

Jeg synes, det er tæt på genialt. Noget af det bedste, der har været luftet her på Amino længe. Forudsat, at der Kurl ;)

Det er noget værre lort så! haha

Der står/skulle stå: Rirl

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Knuth Becker:

Eftersom du ikke informere om målgruppe og budskab, er det, som andre også tilføjer, svært at vurdere. Udover at R'et er lidt stort i forhold til de andre bogstaver, så synes jeg det ser udmærket ud.

Hør nu her venner, jeg beder bare om at få lidt konstruktivt på selve kompositionen og tydningen af det. Det er efterhånden blevet lidt en standart kommentar den med "jeg mangler at vide hvilken målgruppe osv." da det som regel også mangler når folk ønsker kritik af deres logo, men dette er ikke noget decideret logo, bare noget jeg har lavet for sjov for at prøve en ny skrifttype af som jeg har arbejdet på.

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så kunne det være du skulle være lidt mere tydelig i det du efterspørger i dit første indlæg Wink

Bertil Boisen:

Hør nu her venner, jeg beder bare om at få lidt konstruktivt på selve kompositionen og tydningen af det. Det er efterhånden blevet lidt en standart kommentar den med "jeg mangler at vide hvilken målgruppe osv." da det som regel også mangler når folk ønsker kritik af deres logo, men dette er ikke noget decideret logo, bare noget jeg har lavet for sjov for at prøve en ny skrifttype af som jeg har arbejdet på.

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune Breinholt Andersen:

Så kunne det være du skulle være lidt mere tydelig i det du efterspørger i dit første indlæg Wink

" Jeg sidder og leger lidt med typografi - igen.

Hvad syntes i om det her, og hvad står der? " 

Jeg syntes da selv det er meget tydeligt? At folk så er vant til noget andet, og derfor svarer efter det, kan jeg jo ikke rigtigt lave om på..?

Jeg ser ingen steder at der står at det er et logo til et firma?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står Rurl eller Kurl, hælder mest til Rurl. R'et tager ret meget fokus, men omvendt set ville det også være lidt kedeligt foruden sp har lidt delt mening om det :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg tror der er en god grund til at folk spørger til målgruppe mm., nemlig for at kunne give det bedste svar som de fleste efterspørger.

Jeg svarer ud fra et professionelt synspunkt, at jeg ikke kan vurdere det, da jeg mangler de bagvedliggende tanker.

Hvis du beder som konstruktiv kriktik på kompositionen og tydningen i det, vil jeg foreslå det står i første indlæg, så man ikke mistorstår :)

Det kan også meget vel være, mig der er helt forkert på den :) 

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Fredskov:

Der står Rurl eller Kurl, hælder mest til Rurl. R'et tager ret meget fokus, men omvendt set ville det også være lidt kedeligt foruden sp har lidt delt mening om det :)

Jeg har det på præcis samme måde, det bryder et par regler men alligevel er der noget ved det som gør at jeg på en måde ret godt kan lide det.

Men fedt! tak for din mening! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Breinholt Andersen:

Jeg tror der er en god grund til at folk spørger til målgruppe mm., nemlig for at kunne give det bedste svar som de fleste efterspørger.

Jeg svarer ud fra et professionelt synspunkt, at jeg ikke kan vurdere det, da jeg mangler de bagvedliggende tanker.

Hvis du beder som konstruktiv kriktik på kompositionen og tydningen i det, vil jeg foreslå det står i første indlæg, så man ikke mistorstår :)

Det kan også meget vel være, mig der er helt forkert på den :) 

Det er selvfølgelig rigtigt nok, det burde jeg nok også, nu hvor jeg ved at folk er så vant til at skulle bedømme firmaers logoer :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes du var meget tydelig omkring hvad du vil have hjælp. Når du spørger om hvad der står, kan man da næppe blive mere præcis? :p Nåh men det er nu en bagatel.

Nå men da jeg så det synes jeg først der stod "Rurl", men det var ikke rigtig tydeligt, og efter lidt tid blev jeg tvivl om det overhovedet var et u eller r, det kunne lige så god have været "Ripl".

Basic design synes jeg virker rigtig godt for mig, så hvis du lige kan få det tweaket så bogstaverne er mere tydelige, så tror jeg det bliver et super design.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)