Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til ny mediemulighed - Ville du bruge det?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du er på rette vej :)

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt, og tager som sagt imod alt hjælp, kritik og spørgsmål, glædeligt, jeg er af den opfattelse at det netop er det derkan gære et produkt endnu bedre :-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skifter meget gerne mit æble-tv ud, men kun under den forudsætning at jeg får noget bedre. Og som jeg hører din salgstale giver din løsning mig alene muligheden for at rippe DVD-skiver udover hvad jeg i forvejen har.

Det er meget muligt at dit produkt ikke skal konkurrere med æble-tv, men det kommer det til uanset hvordan du vender og drejer det.

Misforstå mig endelig ikke - jeg er sikker på at dit produkt er ganske fremragende, jeg tillader mig bare at påpege at du kommer i hård konkurrence, hvis målgruppen er lægfolk der alene vil have smart-tv funktionalitet.

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Udfordringer skal han nok løbe ind i, men sælger han 500 enheder til teknik-nørder i version 1 med bare nogenlunde succes så er der åbnet for dørene til forbedringer bygget på erfaringer i stedet for det hav af gæt, som han sidder med nu.

Skulle det gå galt med 500 stk, så er gælden overkommelig - givet, at han trækker stikket forholdvis hurtigt.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)