Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento og Surftown

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

cobain79:
I kan selv prøve at slå jeres domaine op

Endnu bedre er den her

http://www.webhosting.dk/webcheck.php

viser alle de .dk der er på den. sexdiscount.dk er dog flyttet til One.com (jc). 212.97.134.11 er ip du skal checke 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk på, at bare fordi der er hosted 400 domæner, betyder ikke at alle faktisk er sider, det kan bare være redirects ;)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for link, kan godt se tallet er lidt lavere. 

Dog er 200 vel stadig en del imo eller hvad?

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

cobain79:
Dog er 200 vel stadig en del imo eller hvad?

Ikke nødvendigvis, som Lucas skriver, domæner kan jo i princippet bare "ligge der" uden at lave noget.

Et helt andet problem er at deres servere, er generelt bare langsomme, hvilket du selv påpeger.

Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg prøvet at flytte min magentoshop over på surftowns dedikerede server.

Desværre så synes jeg stadig det går rigtig trægt. 

Hvis jeg ender med, at launche min shop, så bliver det nok ikke med surftown som host :-(

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Tjekket med antal domæner pr. ip kan man ikke bruge til meget. Fx med one.com, som har mange tusinde domæner på én offentlig ip, men bagved har mange fysiske maskiner. De kører det som webcluster. 

Jeg synes, at du skal prøve at kontakte os. Skriv til mig på ace@meebox.net eller brug vores kontaktform på http://meebox.net/da/kontakt/ - jeg er sikker på, at vi kan hjælpe dig. Vi har efterhånden en del erfaring med faldgruberne for den her type hosting, så vi ved, hvor der skal sættes ind, for at man ikke opnår disse håbløse svartider, som du beskriver. 

Kontakt os - det er uforpligtende, og om ikke andet, kan vi komme med vores bud på en brugbar løsning til dig. 

Hav en god dag :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)