Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger seriøst SEO firma der kan konkurrere på de sværeste nichekeywords i Norge

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Broager
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger som overskriften siger et SEO firma som kan give os de resultater vi ønsker i Norge. Vi har prøvet 2 andre firmaer der indtil nu som begge har fejlet og kostet os kassen oveni.

De nicher vi er i er nogle af de mest svære nicher at rankere på, så i skal have styr på SEO verdenen og have skabt gode resultater i svære nicher i forvejen.

Det er lidt utraditionelt at vi nu søger igennem Amino, men det er en broget SEO verden, hvor alle synes at de mestrer SEO.

Håber nogen kan hjælpe.

PM mig gerne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

AD2LEAD:
De nicher vi er i er nogle af de mest svære nicher at rankere på, så i skal have styr på SEO verdenen og have skabt gode resultater i svære nicher i forvejen.

Jeg har sendt en PM

Note: jeg driver ikke et SEO firma

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

AD2LEAD:

Vi søger som overskriften siger et SEO firma som kan give os de resultater vi ønsker i Norge. Vi har prøvet 2 andre firmaer der indtil nu som begge har fejlet og kostet os kassen oveni.

De nicher vi er i er nogle af de mest svære nicher at rankere på, så i skal have styr på SEO verdenen og have skabt gode resultater i svære nicher i forvejen.

Det er lidt utraditionelt at vi nu søger igennem Amino, men det er en broget SEO verden, hvor alle synes at de mestrer SEO.

Håber nogen kan hjælpe.

PM mig gerne.



min kollega Henrik Bondtofte  kan helt sikkert hjælpe - jeg ved han har arbejdet på flere projektet i Norge og har nogle kontakter han kan trække på... 

Alternativt så vil jeg som regel anbefale lokale bureauer i det land du vil ind i... Så søg i Norge efter et SEO bureau og ikke i Danmark. Uanset om du skal have lavet søgeordsanalyser, linkbuilding, link bait, tekster, titler, meta eller andet så er det altid bedst med en native...  

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt tip faktisk.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en del erfaring med SEO i Norge og det er rigtig at der i nogle nicher er heftig konkurrence, også mere end i Danmark.

Hvis du har lyst til at dele hvilke nicher det drejer sig om, så send mig en PB, så kan vi tage en snak om mulighederne.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på at Søren fra Webjuice kan hjælpe dig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)