Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang. uretmæssige brug af billeder og tekst‏

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AffiliateGirl:

Nicolaj Thomasen:
Problemet med trådstarter er at der er tale om flere tekster + billeder og som jeg læser det, er det sket i erhvervsøjemed, hvorfor alderen for mig er underordnet. Hvis jeg var trådstarter havde jeg forsøgt at handle lidt om prisen og håbe på at komme ned i 3-5.000 kroner.

ÆRLIGT?????? er DU fuldstændig fra den?... Hvornår har DU tjent 3-5 Kilo på en tekst på nettet?!

Find lige kammertonen, ellers får du ikke flere svar fra mig.

Og nej jeg er ikke fuldstændig fra den og ja, jeg har masser af tekster, der har genereret større indtjening end det du nævner.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Løwe Hansen:
Jeg synes måske et erstatningskrav på langt over 10.000 kr. for noget tekst og et par billeder er lige i overkanten. Hvordan fastsættes sådan et erstatningskrav? Hvordan udregner man hvad den forurettige har til gode?

Det er faktisk rigtig svært at sætte tal på og vi endte da også med et forlig på 30.000 kroner i denne sag. Alternativt var vi endt i en egentlig retsag, hvor vi skulle have haft eksperter ind for at sandsynliggøre vores tab. Vi har et retsmøde i en lignende sag på tirsdag og så er det forhåbentligt slut i denne omgang, da vi har brugt rigtig meget tid og energi på disse sager.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nicolaj Thomasen:

Thomas Løwe Hansen:
Jeg synes måske et erstatningskrav på langt over 10.000 kr. for noget tekst og et par billeder er lige i overkanten. Hvordan fastsættes sådan et erstatningskrav? Hvordan udregner man hvad den forurettige har til gode?

Det er faktisk rigtig svært at sætte tal på og vi endte da også med et forlig på 30.000 kroner i denne sag. Alternativt var vi endt i en egentlig retsag, hvor vi skulle have haft eksperter ind for at sandsynliggøre vores tab. Vi har et retsmøde i en lignende sag på tirsdag og så er det forhåbentligt slut i denne omgang, da vi har brugt rigtig meget tid og energi på disse sager.

MEGA fedt at du "tør" / vil tage kampen op mod de helt store firmaer for at fastslå, at det ikke er i orden at kopierer tekster eller billeder. Det er for mig rystende at store og professionelle (??) firmaer kan finde på at kopiere materialle fra andre. Respekt for at du tager kampen op og går hele vejen for at få sat en stopper for de krystere, der er rundt omkring på nettet, der ikke kender forskel på mit og dit. 

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 7. Jun 16
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

hej, hvordan foregik det?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)