Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Formidling af Apple, samsung samt andre produkter.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 17. Feb 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Vi er 3 unge forretningsfolk, som har sat os for sammen at lave vores egen forretning.

Vi har længe gået med tanken om at sælge Apple produkter, men da avancen ikke er så høj for disse produkter, så har vi valgt at supplere vores sortiment med henholdsvis Samsung TV, samt  Surrondssound og høretelefoner.

Dette hører sammen med at vi også sælger alt udstyr indenfor Apple i form af cover, oplader osv.

Vi arbejder på at få en hjemmeside op at køre, derudover har vi også fået stillet en butik inde ved strøget i København til rådighed for vores forretning. 

- Vi vil her gerne høre hvad i syntes om vores ide, samt eventuelle ændringer?

Derudover også om der er nogle der ligger inde med nogle gode leverandører ?

venlig hilsen 

Kasper Gregil

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder ikke gennemtænkt, at ville søge ind på et marked, som:

1) er stærkt domineret af nogle store spillere med et stærkt brand

2) er præget af lav avance

Producenter af originalt tilbehør findes ved kontakt til de mærker, som I vil forhandle. 

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Feb 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har mere eller mindre fundet vores leverandører af de forskellige mærker.

- Meningen er ikke, at vi skal tage kampen op mod nogen som helst, men at vi gerne skulle differentiere os fra vores konkurrenter.

Dette vil vi gøre ved at lave et showroom, hvor vi kører hele vores koncept op omkring den enkelte familie, hvor vi viser dem de muligheder de har med vores produkter. 

Showroomet bliver designet om hver 2 måned, hvor vi kører forskellige temaer, og derfor hele tiden ligger inde med nye produkter.

Fra Amsterdam
Tilmeldt 26. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Icecat NV Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Lyder spændende!! Hvad med jeres hjemmeside hvordan vil I vise jeres produkter?

Ønsker I visning af mange 1000 artikler og gratis visning af b.la Samsungs produkter kan du tage et kig på Icecat.dk. Vi tilbyder en open source løsning som giver jer visning af mange brands så som; Samsung, Acer, Hp etc..

Apple er også med i kataloget.

Lige en kommentar omkring "dublicate content" (DC) Kritikken af løsninger som eks. Icecat og andre providers er, at når man importerer kategorierne ind i sin shop og i filtreringen viser de forskellige varekategorier på forsiden giver det en dårlige SEO placering. Løsning for dette er meget simpelt. Bruger I Wicecats shop module fra WASATO kan I personalisere og ændre disse titler og kategori-navne. Eks. kombinere dem med nye ord eller navne/titler. Dermed opnår I en bedre SEO placering.

(http://www.wasato.net/index.php/en/our-products/icecat-connector/wicecat.html)

Held og lykke med jeres butik!

Mvh Jesper Liebing

Region Manager Nordics

Icecat NV

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Feb 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Vi har 2 personer som står for vores hjemmeside, samt hvordan den sættes op,

Hvordan de gør det ved jeg ikke så meget om, men jeg vil da lige stille dem videre til  Icecat.dk

jeg kan eventuel få dem til at kontakte dig, hvis i kan hjælpe eller gøre det bedre.

 

Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 17. Feb 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med Apple?? :-)

Vores kerne område indenfor Samsung bliver smart TV samt suroundsounds anlæg :-)

dertil er meningen at vi vil køre beats by dre samt tilbehør til diverse apple produkter.

Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener salg af Apple produkter er fint, men det virker som om I vil markedsføre med Apple, og det tror jeg desværre er 2 aar for sent, da mange af 'de andre' har overhalet eller overhaler, og tror det er der fremtiden ligger :)

Jeg er sikker paa at der er hurtige penge i Apple, men jeg ved ikke hvor holdbar den er. 

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Feb 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil ikke som sådan bygge vores markedsføring op omkring Apple, for som du siger så er det noget mange gør, og det er et stort marked.

Vi vil lave en blanding, da vi har et sortiment af forskellige varer, så det vil blive en blanding.

Grunden til vi kører andre produkter end Apple er at fortjenesten ikke er så høj, men det er noget kunderne efterspørger ofte. :)

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Feb 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

andre der har nogle synspunkter til vores ide, eller et godt råd ? 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)