Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælges en Facebook side?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens!

Jeg har over længere tid opbygget en populær facebook side sådan, at den i dag har lige over 30.000 likes. Siden består så godt som udelukkende af danskere, og der er en overvægt af er mænd i alderen 18-34 år.

Jeg ser ikke længere noget formål med at drive siden videre og jeg ønsker derfor at sælge den. Men hvordan sælger man en facebook-side? Jeg har fået nogle direkte henvendelser på den, men synes umiddelbart ikke 2.000 kr. er nok - er et like ikke mere end 7 øre værd?

Har I nogle gode råd til hvordan en facebook side sælges?

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kontakt facebook Stick out tongue

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook sider er ikke ret meget værd. Find en privat person som vil købe den. Du kan få ca 500kr for din side, hvis du finder den rigtige køber.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Nielsen:

Facebook sider er ikke ret meget værd. Find en privat person som vil købe den. Du kan få ca 500kr for din side, hvis du finder den rigtige køber.

Det vil jeg nu også mene, men ser desværre flere og flere indlæg her på Amino hvor de prøves at sælge for over 100.000,- ....

Potentialet til at markedsføre sig til mange mennesker og lave viral markedsføring er der - men det er godt nok mange penge at smide for noget du kan have i begrænset tid før facebook kommer med nye tiltag eller reglementer..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan forsikre jer om, at mine ambitioner et betydeligt længere nede end 100.000 kr. :)

Men det afhænger jo af om jeg kan finde den rigtige køber...

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrer mig tit over, jer som vil købe facebook sider, er i fuldstændigt ligeglade med hvad den FB side hat været brugt til?

For den kan vel sælges til betydeligt mere, hvis du finder en som faktisk kan bruge DINE likes til noget?!
Hvis det bare er en tilgældig køber som spammer FB siden, forsvinder de likes jo hurtigt og siden er derfor ikke ret meget værd for dem?

Det jeg bare vil sige er, at hvis du søger efter en værdig køber, kan du vel få mere for den? :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Har du fået solgt din facebook side?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)