Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Korrekturlæser søges mod betaling med stor hast!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søde Aminoer, korrekturlæser søges mod betaling med stor hast!!

Jeg er på 4. semester multimediedesigner og skal have nogen til at korrekturlæse min rapport.

Har før fået lidt kritik at det ikke var akademisk nok, derfor søger jeg en som kan hjælpe mig til at gøre det bedre. Søger en som er akademika som måske selv læser på evt. BA, kandidat og gider hjælpe mig og selvfølgelig få betaling for det. Det eneste jeg skal have hjælp til er min sætningsfejl/ord ombytning. Så slemt er det heller ikke, det vil måske tage en time til halv anden for at rette. Rapporten er ca. 25 sider og den skal snart afleveres, så til alle jer der har mulighed for at hjælpe, send gerne en PM til mig og evt. linkedin link.

Jeg ønsker at have rettelser på google doc for at undgå email korrespondence som vil spare tid for begge parter, det er ikke et krav, men jeg vil foretrække personer som arbejder i google docs.

NB: Jeg vil lige også understrege at jeg er kun på su og har ikke mulighed for at betale de helt store summer, så til virksomheder der lever af dette har jeg ikke mulighed for at benytte, med mindre i har lyst til  at gi’ en god studenter rabat :)

Glæder mig til at høre fra jer.

Camilla :-)

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

For hurtig hjælp kan det anbefales at slå opgaven op i Amino Freelancer. Der er masser af korrekturlæsere tilknytter som kan hjælpe med det samme og til en fornuftig pris.

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Jeg kan se, at du har slået pb fra. Du er velkommen til at kontakte mig over amino mail.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nadiha

Tak for dit svar. Ja, åbenbart har glemt at slå PB fra. Skriver en besked til dig nu. :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilio

Jeg er ret sikker på, du ville få flere henvendelser, hvis du postede sådan et indlæg i en anden kategori end søgemaskineoptimering... Jeg flytter den for dig ;-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilio. Du er velkommen til at kontakte mig med uddybende informationer omkring din opgave. Jeg er skarp i grammatik, tegnsætning, og retskrivning, så det kunne jeg snildt hjælpe dig med. 

Vh Joen

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for hjælpen jeg er helt ny på Amino så jeg vidste ikke hvor jeg skulle placere indlægget.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Joen Rude Falsner:

Hej Camilio. Du er velkommen til at kontakte mig med uddybende informationer omkring din opgave. Jeg er skarp i grammatik, tegnsætning, og retskrivning, så det kunne jeg snildt hjælpe dig med. 

Vh Joen

Hej Joen,

Tak for dit tilbud, jeg sender en pm til dig.

Vh Camilla

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilio

Hvis du ikke allerede har fundet din leverandør, kan du skrive til mig på christian@scrivarius.dk -> LinkedIn er dk.linkedin.com/in/christianklauber/

Mvh., Christian Klauber//Scrivarius

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)