Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil sælge mine smykker?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du vil sælge mere skal du få gjort noget ved din onlineshop og vigtigst af alt skal du sætte priserne op. De lave priser virker utroværdigt og de sælger ikke din vare.

Fede malerier en blog om malerier

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle,

Jeg faldt lige over denne gamle debat, og ville egentlig bare høre hvordan det hele gik? Fandt nemlig kun en halvfærdig blog, da jeg forsøgte at se de smykker som så mange kommenterede :)

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra vadum
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Fra  Juillet Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lau
Jeg har slettet min side helt og en anden har nu taget domænet til en blog.
Jeg laver dog stadig smykker, men facebook er bare en meget nemmere måde at sælge på :) 

Tilmeldt 23. Jan 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle, 

Jeg ved at denne tråd har nogle år på bagen, men jeg tænkte at det ikke kunne skade at skrive til dig alligevel. 

Såfremt du stadig laver og sælger smykker og stadig mangler en salgs kanal der går ud over facebook, så  kunne det være at dette har interesse. 

Jeg har netop op startet en virksomhed med kommissions salg af smykker for hobby og semi professionelle designere som ikke har tiden eller lysten til at bøvle med markedsføring og/eller hjemmeside opdateringer. 

Læs gerne mere herinde : http://in-cahoots.dk/FAQ eller kig på shoppen her: http://sw21035.smart-web.dk/?open=650f1aad0d4e377

Lad mig vide om det kunne have interesse. 

Venligst,

Christian. 

Tilmeldt 24. Jan 18
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michelle, Hvilken e-handelsvirksomhed har du lavet din webshop med? Shopify og Wordpress har en masse værktøjer, der kan hjælpe dig med at optimere din hjemmeside, så du kan skabe mere salg. Det kan måske hjælpe lidt på det, så du ikke behøver at lede efter partnere.
Side 3 ud af 3 (25 indlæg)