Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online succes i Sverige, hvem har gode råd?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Det kunne være super fedt at høre hvilke erfaringer I har gjort jer for at få succes i Sverige.

Tænker at trust er en ret vigtig del af få svenskerne til at gennemføre et køb. Det kunne gøres med et trust logo a la: http://www.tryggehandel.se

Nogen som har erfaring med denne form for tryghed og er det overhovedet særlig anerkendt i Sverige?

Håber I vil dele lidt ud af jeres erfaringer.

Fra Århus
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Trustpilot.se findes også ligesom i Danmark. De har også logo du kan bruge i mails og på din hjemmeside.

Jeg er i hvert fald glad for vores danske del, men starter først i se her til sommer.


Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at Klarna er meget udbredt i Sverige, så det er vigtigt at du kan modtage det.

Ellers sæt dig ind i hvad svenskerne, udover Klara, foretrækker at betale med :)

//Andreas

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har Klarna på listen udover dette har jeg de alm. betalingskort.

Kan man få en opgørelse over hvad de betaler med i Sverige?

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Svenskere betaler helst med bankoverförsel, men et godt og enkelt alternativ er Payson.se.

Mvh

Jörgen

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Svenskere elsker  at betale med faktura (udgør ca 1/3 af betalingerne), efterkrav og bankoverførsel. Derudover handler svenskere helst hos svenske butikker, hvorfor et .se domæne klart er at foretrække. En svensk adresse samt en svensk returadresse er derfor også en fordel at have. Al support skal desuden foregå på svensk, og ikke dansk. Priserne skal være opgivet  svenske kroner og ikke i DKK. 

- Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

At integrere Klarna, og masser af blogger-omtale har været key i forhold til succes i Sverige for os.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)