Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til DanDomain webshop: skins!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har besluttet selv at gå i krig med en webshop, da jeg godt kan lide at sidde og hygge med det og være sikker på, at alting bliver som jeg gerne vil have det ;-)

I den forbindelse har jeg valgt dandoman, da det er der jeg også har købt mit domæne og jeg kunne forsøge mig med en demoshop, inden jeg købte noget.

Jeg forelskede mig straks i det skin, som hedder Nordic Spring og sad og legede lidt med det. MEN... jeg er kommet til at gøre noget, så det ser HELT forkert ud. Det ser ud som om der slet ikke er noget skin, når jeg går ind på demoshoppen, den er så standard som den overhovedet kan blive. Som om mit skin er "forsvundet"... Er der nogen der kan hjælpe? Kan man "reloade" et skin og få det tilbage til standard, eller kan man starte helt forfra med designet (jeg er ikke kommet ret langt, så jeg ville ikke lide et særlig stort tab ved dette).

En anden ting angående Nordic spring skin... Oppe i venstre hjørne er der et logo, hvor der står noget med e-butikken (det sidder på skinnet fra start). Hvordan kan jeg ændre det? Har været inde i logo osv. og tilføje mit eget, men det skete der ikke noget ved.

Håber nogle dandomain'ers kan hjælpe! På forhånd tak.

Anne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ringer du ikke til dandomain support?

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lukke browseren og åbne den igen. Du har valgt at se siden "råt"

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne

Kan du prøve at give mig et link til din demo-shop?

Besøg os på www.raketfart.dk. Vi er eksperter i webdesign, CMS og Design af DanDomain webshop.

Fra Århus
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi jeg håbede nogen havde et lynhurtigt svar :-) og fordi jeg er på arbejde, så jeg burde ikke sidde og lave en webshop.

Fra Århus
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker ikke - uanset hvordan jeg gør, ændrer det sig ikke. Hvis jeg skifter til et andet skin, ser det ud som det skal. Det er kun nordic spring, der ser forkert ud.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)