Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er min webshop åbnet!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise:

Jeg har et meget stramt opstartsbudget, og dette er egentlig grunden til at jeg har valgt mobilversionen fra.

Har du fået lavet dit design fra bunden, eller er det et købt og tilpasset design? Der findes rigtig mange mobilvenlige temaer, der koster det samme, som "standard" temaer. 

Louise:

Derudover forestiller jeg mig, at det nok ikke er fra mobilen man vælger at købe tøj til sine børn. :)

Hold øje med dine statistikker. Jeg er meget overasket over, hvor mange besøgende jeg faktisk får fra tablets og smartphones.

Hvis dine potentielle kunder søger rundt fra deres smartphones og kommer ind på din side, men smutter igen med det samme, fordi den ikke er mobilvenlig. Den potentielle kunde ser kun én side og får et negativt indtryk af din side. Den potentielle kunde surfer videre og kommer ind på en konkurrents hjemmeside, der har en mobilvenlig hjemmeside. Selv om den potentielle kunde måske ikke køber med det samme, men når han/hun sidder foran computeren, skal han/hun så gå ind på siden, der ikke var mobilvenlig og kun så én side, eller den anden hjemmeside, der var mobilvenlig og han/hun søgte rundt på og måske fandt nogle spændende produkter.

På den måde kan du alligevel miste kunder. Håber det giver mening :)

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Al held og lykke med siden. :-)

Fra min egen webshop kan jeg se at ca. 1/3 besøger webshoppen via tablet eller mobil, det alligevel en god sjat der bliver tabt ved ikke at optimere. Vil foreslå du får lavet siden i responsive, istedet for et modul til 100 kr om måneden :-) 

Ville bestemt også få tiløjet en tydelig søg knap. 

Mvh

Anders 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, man skal bestemt ikke undervurdere det, og jeg tror kun, at det tal kommer til at vokse... Om ét år vil jeg ikke være overasket, hvis det er 50/50.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side, men købs-knappen er da lidt for anonym. Meget større og med en skrigorange farve :-)

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil gerne sige tusinde tak til alle jer der har taget jer tid til at kigge på min side. Jeg lytter til al den feedback der kommer, og ser det som en god mulighed til at forbedre min side. Smile

God pinse. Smile

 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)