Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks bedste firmagave

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt forsøgt Jon:D

Men tror ikke du kan sælge til mig desværre. Virksomheden med mobil apps er et "hobbyprojekt" hvor jeg sidder og skitserer med nogle idéer. Selve målgruppen kan godt være golfspillere til en af dem, men det er ikke det primære.Jeg kan afsløre det har noget med navigation at gøre, men så heller ikke mere :)

Jeg spiller ikke selv golf - jeg forsøgte en gang, men fik af vide at hvis de nogensinde så mig igen, så havde jeg bare at medbringe en pose med græsfrø.. Så kan du selv gætte dig til hvordan det gik

kevon

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sku ikke nogen tosset salgstale, B2Bgolf.dk :)
Fedt med de tal du kommer med, men hvad er dit grundlag egentlig for dem ? :)

En god firmagave må da være en middag for 2-4 på en restaurant !? Det er noget alle kan bruge og så kan man få noget kvalitets tid med ens nærmeste (dog kan firmagaverne gå hen og blive en dyr fornøjelse, hvis man vælger dette)

Det skal dog siges at jeg ikke har noget at gøre med restaurant branchen eller lign. :)

Mvh. Daniel Kristensen  

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Emil Kristensen:
Det er sku ikke nogen tosset salgstale, B2Bgolf.dk :)
Fedt med de tal du kommer med, men hvad er dit grundlag egentlig for dem ? :)

En god firmagave må da være en middag for 2-4 på en restaurant !? Det er noget alle kan bruge og så kan man få noget kvalitets tid med ens nærmeste (dog kan firmagaverne gå hen og blive en dyr fornøjelse, hvis man vælger dette)

Hej Daniel

Mine tal kommer fra Golf.dk, det er dem der har lavet en analyse af målgruppen.

Et besøg på en restaurant kan sagtens gives som en firmagave. Et besøg på en restaurant er dog meget dyrt og det er begrænset hvor meget eksponering din virksomhed opnår. Ved en investering i et restaurant besøg er det vel kun de 2-4 inviterede personer der opnår kendskab til din virksomhed.
Du fortæller jo ikke dem ved bordet ved siden af, at du er blevet inviteret ud af XXX virksomhed.

Modtageren af dine golfbolde med tryk, er nødsaget til at fortælle sine medspillere om at han spiller med din virksomheds logobolde. Og når han så slår din bold væk, bliver den jo fundet af en ny golfspiller der laver reklame for dig.

/Jon

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

ja okay, du tænker på ren markedsføring kan jeg høre :) Jeg tænkte mere hvis en restaurant tilbød firmagaver til andre virksomheder og hvad de ansatte for mest ud af :D 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Emil Kristensen:
ja okay, du tænker på ren markedsføring kan jeg høre :) Jeg tænkte mere hvis en restaurant tilbød firmagaver til andre virksomheder og hvad de ansatte for mest ud af :D 


Hvis en restaurant skal give en firmagave til f.eks. en leverandør. Restauranten ved at direktøren (eller en anden ansat) i leverandørvirksomheden spiller golf i sin fritid. Derfor giver de ham en kasse golfbolde med firmalogo.
Leverandøren fortæller sine medspillere at han spiller med en bold med XXX firmalogo. Det er naturligt for ham at fortælle sine medspillere, at de leverer råvarer til restaurant XXX. Medspillerne hører om restauranten og ved de bruger gode råvarer, det har direktøren jo fortalt i løbet af de 4 timer en golf runde varer.

Du skaber glæde hos modtageren af din firmagave, samtidig med at du får god eksponering af din restaurant. (mund til mund på golfbanen.)

/Jon

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevon Skat Pedersen:

Godt forsøgt Jon:D

Men tror ikke du kan sælge til mig desværre. Virksomheden med mobil apps er et "hobbyprojekt" hvor jeg sidder og skitserer med nogle idéer. Selve målgruppen kan godt være golfspillere til en af dem, men det er ikke det primære.Jeg kan afsløre det har noget med navigation at gøre, men så heller ikke mere :)

Jeg spiller ikke selv golf - jeg forsøgte en gang, men fik af vide at hvis de nogensinde så mig igen, så havde jeg bare at medbringe en pose med græsfrø.. Så kan du selv gætte dig til hvordan det gik

Ok Kevon

Du skal være velkommen til at kontakte mig hvis du vil opleve en dag på golfbanen eller du skal markedsføre dig imod golfspillere.

/Jon

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal jeg i hvert fald huske ;)

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Herlev:
Men mig som sælger legetøj, vil ikke få noget ud af det.

Hej Mads
Du har ikke svaret på mit indlæg? mener du stadig at du ikke vil få noget ud af branding på golfbanen?

/Jon

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu spiller jeg ikke selv golf, men det virker da som en kanon ide med de golfbolde!!! Smile

Du rammer en god målgruppe og i et afslappet miljø, hvor snakken ikke er alt for formel.

 

Hvis det ikke den bedste firmagave, så er det nok tæt på... :-)

 


 

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

B2Bgolf.dk:
Leverandøren fortæller sine medspillere at han spiller med en bold med XXX firmalogo.

Ja, i den perfekte verden - golfbolde er udmærket som reklamegaver, men tro at direktøren viser alle sine medspillere sine bolde fordi han har fået et dusin bolde med XX logo på, den er nok lige i overkanten

Men jo i teorien er historien god nok :-)

Du skal også huske golfspillere er meget kræsne, så hvis de er vant til at spille med Nike bolde, hvad gør direktøren hvis han får en kasse "no name" bolde ?

mvh,Michael

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)