Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks bedste firmagave

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

champ2012:

Ja, i den perfekte verden - golfbolde er udmærket som reklamegaver, men tro at direktøren viser alle sine medspillere sine bolde fordi han har fået et dusin bolde med XX logo på, den er nok lige i overkanten

Men jo i teorien er historien god nok :-)

Du skal også huske golfspillere er meget kræsne, så hvis de er vant til at spille med Nike bolde, hvad gør direktøren hvis han får en kasse "no name" bolde ?

Hej Michael

Det er helt rigtigt at golfspillere er kræsne.
Derfor kunne jeg aldrig finde på at markedsføre en virksomhed med en no name golfbold.

Jeg siger ikke at direktøren viser alle medspillere sine bolde (det afhænger af din Pay-off tekst og logo). Men han nævner som minimum overfor sine medspillere hvilket logo der er på bolden. Da det er et krav at han ved start af sin golfrunde, angiver hvilken bold han spiller med.
Derefter finder medspillerene i løbet af golfrunden hans bolde ude på banen.

Nu er mulighederne jo mange, når det drejer sig om branding på golfbanen. Det er nærmest kun fantasien der sætter grænser. Jeg mener bestemt, at det er muligt at få folk til at vise dine logobolde til andre. Om du vil bruge QR koder, billeder af dine produkter, logo eller noget helt tredje. Så længe du skaber opmærksomhed omkring din virksomhed eller produkt på en unik måde, skal du med sikkerhed blive markedsført blandt målgruppen.

Hvilken reklamegave er så i dine øjne den bedste?

/Jon

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

B2Bgolf.dk:
Men mig som sælger legetøj, vil ikke få noget ud af det

Mads kan du uddybe din konklusion?

Mvh Jon

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

B2Bgolf.dk:
Hvilken reklamegave er så i dine øjne den bedste?

Det kommer helt an på hvem modtageren er - golfbolde er fine til kunder som spiller golf - men hvad med marketings-assistenten, direktionssekretæren osv. og skal det bruges som gave eller synlighed eller .... og hvad hvis man ikke spiller golf.

Personligt tror jeg golfartikler er lidt på vej ud, og bliver erstattet med "motionsløb" artikler, altså lækre løbetrøjer, svedbånd osv.

Men reklamegaver kommer altid an på modtageren

mvh,

Michael

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

champ2012:
Men reklamegaver kommer altid an på modtageren

Det er helt korrekt. Dog vil nogle reklamegaver eksponere din virksomhed bedre end andre.

Selvfølgelig vil en løbe T-shirt være end bedre reklame gave end en polo med logo, hvis en virksomhed deltager i f.eks. DHL stafet.
Men vil kunden bruge løbe trøjen efterfølgende, eller vil den ende sine dage på hylden i tøjskabet?

/Jon

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

B2Bgolf.dk:
Men vil kunden bruge løbe trøjen efterfølgende, eller vil den ende sine dage på hylden i tøjskabet?

Hvis kunden er interesseret i løb, og man har lavet en god kvalitets løbetrøje, så vil den ikke ende på hylden i tøjskabet, tværtimod vil kunden bruge den med glæde uge efter uge - og faktisk selv uden logo på, vil kunden stadig tænke på det firma som vedkommende fik den af ....:-)

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

champ2012:
og faktisk selv uden logo på, vil kunden stadig tænke på det firma som vedkommende fik den af ....:-)

Ja, modtageren af T-shirten bliver glad, men han eksponerer jo ikke ligefrem din virksomhed.
Hvis du ikke får dit logo på tøjet, har du heller ikke mulighed for at trække det fra i dit regnskab.

Hvis valget stod mellem en løbe T-shirt til 150 kr. eller 15 golfbolde med logo til samme pris. Vil jeg da langt hellere eksponere mig overfor et købestærkt publikum på golfbanen. Hvor jeg samtidig får mit logo og hjemmeside ud i hænderne på 50-100 personer!

/Jon

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i evt. skrive en tekst uden jeg behøves oploade noget? 
Jeg kunne godt tænke mig og give min morfar et sæt med teksten "Verdens bedste morfar!"

Mvh.

Mathias Jensen 

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias jensen:
Kan i evt. skrive en tekst uden jeg behøves oploade noget? 
Jeg kunne godt tænke mig og give min morfar et sæt med teksten "Verdens bedste morfar!"

Hej Mathias

Ja, det kan sagtens lade sig gøre. Vi kan lave golfbolde med navn med op til 23 bogstaver på hver linje. 
Der skal dog minimum købes 3 kasser. Vi tilbyder golfbolde med navn på alle Titleist og Pinnacle boldene.

/Jon

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i lave 2 kasser med teksten "Verdens bedste morfar!" og 1 kasse med "Verdens bedste mormor!" ? 
Og så de bedste bolde i har.  

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias jensen:
Kan i lave 2 kasser med teksten "Verdens bedste morfar!" og 1 kasse med "Verdens bedste mormor!" ? 
Og så de bedste bolde i har.  

Der skal minimum laves 3 kasser med samme tryk, da der er en del omkostninger ved opsætning af tryk.
Men vi kan da skrive "Verdens bedste mormor og morfar" fordelt på to linjer.
Du skriver de bedste bolde vi har? ved du hvilket golf handicap dine bedsteforældre har?
En dyr golfbold er ikke ensbetydende med at det er den bedste golfbolde. det afhænger af niveau.

/Jon

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)