Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks bedste firmagave

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. og ring til nogle golfklubber? og spørg om de vil spørge deres medlemmer eller lign.? 

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

B2Bgolf.dk:
Men det lader ikke til at nogle vil stille deres produkter op imod golf reklameartikler.

måske fordi det vil være ligesom at spørge "hvilken webhotel er det bedste " og du får nok 28 forskellige holdninger, hvor ingen af dem er rigtige :-)

Fin hjemmeside du har fået lav, smart funktion mht. logo - må jeg spørge hvilket firma som har lavet det ?

mvh,

Michael

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

champ2012:
Fin hjemmeside du har fået lav, smart funktion mht. logo - må jeg spørge hvilket firma som har lavet det ?

Hej Michael

Jeg har selv lavet siden sammen med min kammerat som er programør. Logo funktionen bliver der stadig arbejedet påBig Smile
Men tak for de fine ord!

/Jon

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias jensen:
Prøv evt. og ring til nogle golfklubber? og spørg om de vil spørge deres medlemmer eller lign.?

Hej Mathias

Jeg forstår ikke hvad du mener?

/Jon

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tager kontakt til nogle golfklubber, så kunne det være nogle af deres medlemmer var interesseret i golfbolde med logo? 
Måske er de selv interesseret.  

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias jensen:
Hvis du tager kontakt til nogle golfklubber, så kunne det være nogle af deres medlemmer var interesseret i golfbolde med logo? 
Måske er de selv interesseret.

Ok, så er jeg med.
Jeg har forvejen mange golfklubber som kunder, både med logotøj og golf merchandise.

Jeg søger virksomheder som ikke i forvejen markedsfører sig på golfbanen. De virksomheder som er aktive i golfklubberne er godt klar over effekten af logobolde og andet merchandise. Derimod er der mange virksomheder herinde, der er ikke tror det kan hjælpe deres salg.
Bla. Mads, som var en af de første til at svare på dette indlæg. Jeg har dog ikke hørt fra hamSad Selvom jeg gerne vil høre hans argumenter.

/Jon

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil spørge min morfar, han er ejer af et ejendoms firma. 

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias jensen:
Jeg vil spørge min morfar, han er ejer af et ejendoms firma

Det må du meget gerne Smile
Jeg har i forvejen flere ejendoms firmaer som kunder, bla. http://hdejendomme.dk/start

/Jon

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)