Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på hjemmeside og koncept.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Andersen:

Det hedder disclaimer og ikke discleaner :D 

Super godt du lige så det Mads! Det skal jeg få rettet i morgen. Smile

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har rettet informationen til disclaimer Mads og endnu en gang tak!

Ved nogle af jer om Fb plug in i Iframe skader min SEO på hjemmesiden eller påvirker det siden i den positive retning? Profilerne linker jo tilbage til min side!

Hvad synes i om muligheden for at kunne blive markedsført gratis og med ekstra tilføjelser blive markedsført fra kr. 500 på siden?

Er priserne realistiske når jeg også skal tænke på midler til markedsføring osv. ?

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:
Hvad synes i om muligheden for at kunne blive markedsført gratis og med ekstra tilføjelser blive markedsført fra kr. 500 på siden?

Hej Lasse

Jeg synes hele idéen er god. Altså sitet. Det er dejligt at have et sted hvor det hele er samlet — især som børnefamilie :)

Og du skal selvfølgelig også leve og tjene nogle penge og ved at give folk muligheden for markedsføring og prøve dit produkt af først, giver du dem en fair chance for at finde ud af om det er noget for dem.
Jeg synes det er rigtig godt.

Håber det bedste for dig :)

/ Brokop 

http://brokop.com/

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

I "gamle dage" crawlede google ikke iframes, men det er de senere hen begyndt på, men iframe indhold bliver ikke set som dit indhold. Derfor har det ingen indflydelse på din ranking på google.

Så du kan frit benytte dine FB iframes.

Lav madplan med vores madplanner - www.madplanuge.dk

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Brokop:

Hej Lasse

Jeg synes hele idéen er god. Altså sitet. Det er dejligt at have et sted hvor det hele er samlet — især som børnefamilie :)

Og du skal selvfølgelig også leve og tjene nogle penge og ved at give folk muligheden for markedsføring og prøve dit produkt af først, giver du dem en fair chance for at finde ud af om det er noget for dem.
Jeg synes det er rigtig godt.

Håber det bedste for dig :)

/ Brokop 

Hej Brokop

Det varmer at hører ros fra dig. Jeg håber også konceptet bliver en succes og ender med at blive landskendt. Derfor er jeg også nød til at undersøge om der løbende er ting der kan forbedres. Du er altid ganske velkommen til at søge oplevelser på siden når du vil opleve noget nyt med familien og håber også det bedste for dig! Wink

Dbh. Lasse

 

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Rix:

I "gamle dage" crawlede google ikke iframes, men det er de senere hen begyndt på, men iframe indhold bliver ikke set som dit indhold. Derfor har det ingen indflydelse på din ranking på google.

Så du kan frit benytte dine FB iframes.

Hej Jesper

Det er godt at hører og tak for at du vil dele din erfaring. Jeg har nemlig været spændt på om det ville falde negativt ud forhold til sidens SEO. I følge mine statestikker kan jeg heller ikke se at det skulle påvirke i den negative retning, men det er rart at være sikker på at man ikke skader siden ved at indsætte dem.

Dbh. Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

En ting jeg kom til at tænke på, som måske.....og kun måske....kunne være en forbedring, ville være en kategori-mulighed. Måske på et helt overordnet plan — og den kategori-mulighed skulle være "Indendørs" og "Udendørs"

Som familiefar kan man nogle gange være helt desperat mod slutningen af sådan en regnvejrsweekend...for hvor i al verden kan man tage hen......! Så kunne det være fedt at have et sted hvor der var en samlet oversigt over indendørs muligheder i nærområdet.

...bare en tanke...

:)

// Brokop

http://brokop.com/

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)