Hej. Jeg er ved at stable en ny webshop, Supergadget.dk på benene og har i den forbindelse skrevet handelsbetingelserne dertil. Er der en her der lige vil kigge dem igennem, så jeg undgår at misse noget eller skrive forkert information. På forhånd mange tak og god weekend :-) Handelsbetingelser:Al køb af produkter foregår på siden, www.supergadget.dk Ved hvert køb, skal betingelserne accepteres. Vi anbefaler at læse dem grundigt igennem og at gøre sig Forbehold: Vi tager forbehold for udsolgte/udgåede varer, taste og prisfejl, moms og afgiftsændringer samt Ejendomsret: Køber ejer produktet, herunder alle løsdele, fra leveringsdagen. Betaling: Betaling kan ske med dankort eller visa, direkte fra hjemmesiden. Andre muligheder er bankoverførsel eller Kortbetaling sker uden gebyr eller andre udgifter for kunden. Ved betaling med check eller bankoverførsel, sker afsendelsen når vi har modtaget betalingen. - Eller Levering: Al levering sker med Post Danmark, til den adresse der, under oprettelsen, er angivet. Såfremt
Reklamation: Reklamation skal være SuperGadget i hænde senest 2 år fra leveringsdatoen eller indenfor Kan det, i forbindelse med en reklamation, påvises at produktet har været behandlet skødesløst eller fejlagtigt,været ude for hærværk,naturskade, netværksfejl, batterier eller andet forbrugsmateriale, eventuelt til fjernbetjeninger m.v. er SuperGadget heller ikke forpligtet til at udbedre fejl. - Vi forsøger altid at udbedre evt. fejl før en ombytning vil finde sted. Ved ombytning forlænges reklamationsretten ikke for den pågældende vare.
Returret: Såfremt at varen og emballagen er intakt, er der 14 dages returret på alle produkter hos Persondata og videregivelse af personoplysninger: Når en køber fortager sit første køb på
Klager: Skulle der opstår tvister i forbindelse med et køb eller et produkt, kan man indsende en skriftlig SuperGadget er en underafdeling af Helion Film. _________ Mvh Kent.
|
Hej Kent.
Helt overordnet, så skal der nok lige læses korrektur på teksten. Der er en del mindre grammatiske fejl rundt omkring.
Jeg bed desuden mærke i følgende punkt: - Vi forsøger altid at udbedre evt. fejl før en ombytning vil finde sted. Ved ombytning forlænges reklamationsretten ikke for den pågældende vare.
Jeg er ret sikker på at man som forbruger har krav på en ny 2-årig reklamationsperiode hvis et produkt ombyttes. Hvis det defekte produkt repareres, gælder en ny 2-årig reklamationsperiode på den specifikke del der er udskiftet/repareret.