Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sms 1234 service hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino`er

Har godt set at der findes flere indlæg omkring dette emne og har også læst de fleste. men er stadig lidt i vildrede, mig og min bror starter en ny hjemmeside op, om ca. en måneds tid og denne hjemmeside udspringer af vores store passion fodbold, nærmere bestemt det at spille på fodbold, siden er tænkt som ren hobby, hvor vi kommer med vores bud på nogle kampe, det er der ikke noget nyt i.

i forbindelse med denne hobbyside, blev vi enige om at prøve at slå lidt mønt på den alligevel og i den forbindelse, ville vi gerne have at folk kunne tilmelde sig en sms service, sådan at de en gang om dagen fik en sms med 3 udvalgte kampe, sådan lidt ligesom tv2 og deres 1234 start. og vupti så man tilmeldt en sms-service der koster 2kr + alm sms takst pr dag eller lign. til man sender 1234 stop.

nu er dette ikke helt aktuelt endnu, men bliver det forhåbentligt, idet vi lige skal have siden op at køre og få et stabilt besøgs tal, men vil bare gerne have lidt info om dette og hvordan det laves, bestilles, pris, udbydere osv. aldrig skidt at være forberedt. 

på forhånd tak

Bo

   

 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal have fat i en SMS Gateway. og hvad ang priserne, så har de mange forskellige pris modeller, så det bedste er nok at søge på google efter SMS Gateway, og så ellers finde en udbyder som i syntes om.

Og fra deres systemer kan man typisk sende beskeder ud til alle dem man har i sin liste.

 

Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

er der nogle udbydere eller aftale modeller, du kan anbefale efter vores behov ( en sendt daglig sms til brugeren), er det bedst at have daglig afgift eller en månedligt abonnement til brugeren?

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

dubster:
er det bedst at have daglig afgift eller en månedligt abonnement til brugeren

Jeg havde en kunde som gjorde det på den måde at man betalte 10 kr for en sms og derefter fik man 10 beskeder. På den måde så var de allerede betalt af slutbrugeren.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dubster
Hvis du skal have hjælp med at få opsat sådan en service, kan du bare kontakte mig. :)

Mvh
Mauran Muthiah
Txty 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)