Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sexshop - Hvad er der galt her ???

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi har haft gang i vores webshop www.vibratoren.dk siden slutningen af maj måned. Ifølge statikken er der masser der er inde og se på siden men INGEN har endnu købt noget ??? Tongue Tied

Nogen forslag til hva der evt. skal ændres eller hva vi evt. gør galt ???

På forhånd 10000000 tak for din/jeres responce Yes

Vibratoren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor så dystre farver? Grøn tekst. Nogle gange transparent baggrund, andre gange hvid. Det virker amatøragtigt. Det skaber ikke ligefrem tryghed.

I skriver at kunden skal registreres i jeres kunderegister, men ikke hvad oplysningerne bliver brugt til.

Skift firmanavn eller opret et binavn der er mere diskret. I får nok ikke mange til at returnere en pakke til Vibratoren I/S. Men måske det også er meningen? ;-) Men det koster jer nok salg.

Flyt søgeboksen op i toppen af siden.

Jeg får javascript fejl i Internet Explorer 7 når jeg vælger første producent.

Den lidt mere agressive måde: Spørg jeres besøgende hvorfor at de ikke købte noget når de forlader butikken.

Gør "læg i kurven"-knappen mere synlig/større. Indsæt den både i top og bund.

Ved "Nyhedsbrev" på adresse siden der er der to tjekbokse. Omdøb til "Tilmeld nyhedsbrev".

Hiv jeres venner og bekendte ind i butikken og spørg om de ville være trygge ved at handle der. Hvad kunne gøre dem trygge?

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der ikke galt?
Det er sgu svært...

Redesign hele skidtet, og kom af med det der Xbox template.

/Shock

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

"Redesign hele skidtet, og kom af med det der Xbox template."

Helt enig.

Og lad det tydeligt fremstå på forsiden at der er fuld diskretion ved forsendelse / returnering.

Jeres ide er sikkert helt OK, så bare op på hesten igen Smile

Mvh.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med de andre - farverne og udformningen minder om et Counterstrike-clan site - ikke ligefrem noget der indgyder mig tryghed.

Ikke fordi der er noget galt med unge nørder, jeg vil bare ikke købe noget af dem.

Det' en ommer :)

Håber du får lavet dig et rigtig godt site med flot og stilfuldt design og får solgt en masse til alle dem der besøger dig :)

Mette

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej..

 

En ting der er utrolig vigtig, især når der er tale om denne type  produkter er, at i får bygget en solid tillid til kunden.
Jeg vil, som de andre, kraftigt råde dig til at du får lavet et tæt på komplet redesign af shoppen.

Det der skal ligges vægt på, er lyse farver, flotte billeder, synergi, og 100% diskretion ved forsendelse og alle andre led....

 

Det du skal tænke på - er hvor privat en genstand det er du vil sælge. Det er noget af det mest intime du kan sælge folk - og derfor, er det altafgørende, at du har deres tillid for at gennemføre salget. 

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres responce allesammen........

Tro mig hvis det var så nemt at ændre alle de ting på siden som i angiver - var det gjort.......Men vi har oprettet siden igennem det "berømte" way2web og der er tingene ikke bare lige til - eller hvis man ønsker noget ændret så kan der gå uger før de besvarer ens spørgsmål eller ønske - træls. Har givet på med hensyn til dem !!!

Vil forsøge at lav om på det og så vender jeg tilbage hvis det lykkes for mig/os Stick out tongue

Kryds fingre.....

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Det lyder da irriterende! Når det går ud over dit salg er det da bare at skifte lige med det samme - at blive er da spild af tid, hvis det ikke virker efter hensigten.

Men start med at konsultere en grafiker, som kan lave et design til dig som udstråler ro og tryghed :)

Mange hilsner og held og lykke

Mette

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mette

Jeg har bare betalt for et helt år og så kommer min stædighed sgu op i mig.

Er i i fuld sving med at ændre siden og det går egentlig okay indtil videre (syntes jeg selv)

 

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vibratoren:

Jeg har bare betalt for et helt år og så kommer min stædighed sgu op i mig.

Ja, det forstås, men hvad er din stædighed værd, hvis du ikke sælger noget som helst? Absolut intet....

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)