Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videresalg af mærkevarer på nettet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er
Er der nogen herinde der ved om man uden videre selv kan bestemme salgspriserne hvis man køber fx noget mærkevare undertøj fra en udenlandsk grossist og vil sælge det på nettet? Jeg tænker på hvis jeg kan sælge det til halv pris af de traditionelle butikkers priser... Kan det give problemer?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46559
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Forudsat det er original mærkevare og du har købt det fuldt legalt af en grossist på nettet - så er der ikke noget ulovligt ved det. Måske noget lidt overraskende, hvis du kan få mærkevare til en pris der kan tillade dig at sælge til ½ normal pris - men ikke noget ulovligt hvis du er sikker på det er originale ægte mærkevarer du køber

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John. 

Har forsøgt at sende dig en privat besked uden held. 

er det muligt du kan sende en mail til julian.r.l@live.dk

hvis man gerne vil spørge dig til råds om lidt mere formelle ting

mvh Julian 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar John.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46559
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

julianrl:
er det muligt du kan sende en mail til juli
nej jeg svarer aldrig personligt på mails da jeg ikke er verdensmester og mener dette er et forum hvor man må hente hjælp og gi andre muligheden for at få hjælp ved at kunne finde svarene her og nu  - og senere, OG svarer jeg forkert, så er der altid nogen andre der KAN reagere og sige fra Smile

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hilmer:
Er der nogen herinde der ved om man uden videre selv kan bestemme salgspriserne hvis man køber fx noget mærkevare undertøj fra en udenlandsk grossist og vil sælge det på nettet? Jeg tænker på hvis jeg kan sælge det til halv pris af de traditionelle butikkers priser... Kan det give problemer?

Generelt... Det er lige præcis den type salg "mærkerne" gerne vil undgå. Det er ikke ulovligt (tværtimod er det ulovligt at diktere en mindstepris), men når det bliver "opdaget", er sandsynligheden for et forsat samarbejde lille. Så du skal i hvert fald forvente, at dit koncept ikke er i harmoni med det "mærkerne" ønsker, og din vareforsyning bliver altså det svage og usikre led.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)