Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal bruges for at få lagt billeder på shop ??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Adobe photoshop elements 3.0 er sgu også en gammel sag som din fotomand helt sikkert er meget glad for at slippe af med. Jeg mener min version (CE eller SE) modsvarer en version 8.0 så der er helt sikkert sket meget på grafik-fronten siden da.

Hvsi programmet løser dine behov er det selvfølgelig fint men jeg tvivler på at det fremover vil kunne leverer lige sådetaljerede løsninger som en nyere udgave vil kunne.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Photoshop CS og photoshop Elements må ikke sammenlignes.
 
Photoshop elements er en skrabet udgave af photoshop, den følger ofte med større digitale spejlrefleks kameraer etc.

Photoshop elements 4.0 er så vidt jeg lige ved den nyeste version på markedet, så jeg tror nu ikke du har gjort noget dårligt køb(selvom du er et versions nummer bagud),  taget i betragtig af du har nogle PSD filer der skal omdannes, hvis det dog er det eneste du skal bruge det til vil jeg mene det har været en lidt dyr investering.

men man må ej forglemme at elements udgaven stadig har mange nyttige ting der kan bruges fremover
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle nogle ønske at læse mere om elements udgaven findes det her

 
Angående Photoshop er det korrekt at photoshop CS svarer til en version 8.0 og den nyeste inden for den verden er Photoshop CS2 som svarer til 9.0 sjovt nok
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Kan kun anbefale photoshop til billedbehandling af mange billeder og filhåndtering. Ved ikke om man kan lave actions/batchs i andre billedbehandlings programmer som eks. elements.
 
Men jeg har selv har haft stor glæde af netop mulighed for brugen af actions og så køre en batch så man ikke skal åbne, ændre og gemme billederne enkeltvis. Det afhænger selvfølgelig af hvor mange billeder man skal konvertere af gangen.. Men når man snakker bl.a. webshops kan det jo være en del.
 
Mange hilsner:
 
Thomas
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun læst positive anmeldelser af photoshop elements. Det er efter sigende en "rigtig" photoshop, hvor man har fjernet alt det, som "almindelige" brugere alligevel aldrig bruger.

Sandsynligvis en fin løsning til problemet.
 
mvh Hans
Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Photoshop Elements indeholder alt det de fleste mindre virksomheder, som anvender eget kamera uden "fotograf", skal bruge for at kunne rette lyset eller farverne op uden for megen besvær.
Guldet ligger i "enhance" menuen.
Endvidere er der diverse retoucheringsværktøjer og rigtig gode muligheder for at organiser og sortere billeder.
 
På minus siden er at det er alt for nemt at overstyre det er nu vises i billedet. Og der er lidt for mange "husmor" funktioner..
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)