Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find virksomhedsejer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er forholdsvis ny her på sitet og håber at jeg kan få en masse hjælp og inspiration fra jer!

- Mit spørgsmål er, om man kan finde ejeren eller en chef i en bestemt butik - som der findes i flere centre og landet over. Er der mulighed for a man på et website kan skrive en virksomheds/butiks navn og finde ejeren på den? Nu tænker jeg mere specifikt på en butik, som jeg er interesseret at finde ejeren på i et bestemt center - kan man det?

- Jeg håber at I vil hjælpe mig med at få mit spørgsmål besvaret!
Hav en fortsat god aften

Vh
Kristian

Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kan hjælpe?

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du søgt på google?

Hvis siden ikke har en søgefunktion hvori du kan søge er du ude i at skulle lave din egen "crawler" som kigger efter nogle sætninger med ord som "direktør, stifter, ejer osv.."

Lav madplan med vores madplanner - www.madplanuge.dk

Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tusind tak for svaret! Google har jeg prøvet, men det gav ikke det helt store resultat - jeg ser nærmere på det "crawler"

- Hvis andre kender til en løsning, er I velkomne til at byde ind.

Vh
Kristian

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel ikke hemmeligt?
Hvilken butik er det? Og hvilket center?
Ellers vil jeg sige at de forrige kommentarer forklare det utrolig godt, ellers... Kan du jo ringe til forretningen og bede om mail til Varehuschefen eller hvem det nu er?

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget magisk sted hvor du kan slå alt op - men der findes masser af muligheder så som NN markedsdata (skal betale for det) osv. foruden de nævnte tidligere i tråden.

Hvis det er forholdsvis stort firma så bør det være nemt. Da det sikkert ikke er sidste gang du skal udenfor din comfort zone (hvis du vil være iværksætter) så kunne du øve dig med dette....MEN IKKE HVIS DET ER DIN POTENTIELT VIGTIGSTE KUNDE....så må du øve dig på andre små kunder etc. først så du ikke brænder en vigtig kontakt af. Men ring evt. op til virksomheden - snak med receptionoisten med glad og venlig stemme så er langt de fleste meget hjælpsomme - men igen - det er nemmere at hjælpe dig hvis du kan fortælle virksomheden samt hvem (position) du søger derfra. Hvad med Linkedin?

Michael

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt kristian! 

Held og lykke med det!

Lav madplan med vores madplanner - www.madplanuge.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46561
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

der findes ikke i danmark noget ejerregister  - man kan finde stiftere - man kan finde daglige ledere mange steder, men et egentligt ejerregister findes ikke - 

Ofte vil ejeren af en butik i et center kunne være en person der måske slet ikke har med det daglige at gøre, så jeg ville som mange har foreslået, hvis ikke du kan finde noget ved at google, helt enkelt gå derned og spørge ligeud - 

Da det jo formentlig er en virksomhedsform med officielle regnskaber, kan du også gå på virk.dk og købe deres regnskab - og der se hvem der skriver under som ledelse - men det gir ikke noget hvis lederen i virkeligheden er en kæde eller en person der bare er leder, uden at være den der i virkeligheden tager beslutninger om det du har behov for. Det er ikke ret dyrt, og du søger bare butikkens navn og kan købe regnskabet. http://www.cvr.dk/Site/Forms/CMS/DisplayPage.aspx?pageid=0

Du kan også få det via KOB og flere andre steder (gratis som abonennent på Børsen og JP feks)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrichpedersen,

Nu tænkte jeg mere generelt i flere butikker og ikke specifikt en - som også kunne være interessant. Men bare om der var en side, hvor man kunne finde de pågældende og nuværende chefer/ejere i forskellige butikker.

Venlig hilsen

Kristian

Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ÍnterUnited,

Tak for svaret! LinkedIn er dog ikke den helt store hjælp - for nogle butikker jo.. men dog ikke alle. 

Jeg kigger dog nærmere på NN markedsdata! 

Tak for hjælpen.

Vh

Kristian 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)