Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

INVESTOR SØGES! Vil du være med fra start?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg søger en investor, som vil være med fra start på det jeg vil kalde for en rigtig GOD idé, indtjeningsmulighederne er mange, og det geografiske område ligeså stort (internationalt).

Lige nu arbejder jeg på at undersøge muligheder for at varemærkebeskytte eller på anden vis sikrer idéen.

Produktet mangler hos forbrugerne, og så netop i den tid vi lever i idag, gør produktet så godt, mine undersøgelser fra forbrugerne viser at de er klar til dette!

Idéen er en app, som vil kunne downloades gratis, men også ville kunne findes som betalt version, men jeg vælger at satse benhårdt på den gratis version, idet det kan indbringe utrolig mange reklame penge fra mange store firmaer.

Jeg har idag stort netværk indenfor detail, hvilket gør det nemmere at få produktet solgt, derfor vil jeg også stå for at sætte milepæle op, deadlines, lave salg m.m.

Nu mangler jeg blot den nødvendige start kapital, til at få sat projektet til søs - der kommer du ind i billedet!

Jeg ser gerne at du har opbygget tillid omkring, evt. at du idag er medlem af en fond, eks. business angels eller lign. som gør dig til en troværdig person, som er til at sparre med også.

Tanken er at fordeling kommer til at hedde 70/30, idet du kun skal bidrage med kapital og sparring hvis nødvendig.

Med venlig hilsen

Morten Lorenzen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Lorenzen:
Nu mangler jeg blot den nødvendige start kapital, til at få sat projektet til søs - der kommer du ind i billedet!

Hvis du ikke har set det, så har Amino en markedsplads for kapital.

Fra Varde
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget havde du tænkt dig en evt. investor skulle smide i kapital for at komme med i dette projekt?

Nick

Fra Sønderborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten, det virker meget underligt at det kun er investoren som skal smide penge i din ide? Hvorfor låner du ikke selv ihvertfald nogen af dem? Så du også viser at du tror på din ide, hvis du ikke selv tror nok på det til at investerer midler i det, hvorfor skulle en anden så gøre det?

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Sønderborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil selv meget gerne ligge penge i det, men står uden midler til at gøre det.

Overvejelerne ligger også i at jeg selv vil søge igennem lån igennem vækstfonden, men så ville en invester ikke være nødvendig da vi snakker et "lille" kapital, men jeg vil naturligvis hæfte personligt, uden at sætte spørgsmåltegn ved dette.

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Har selv sat flere skibe i søen, og er pt. meget tæt på at realiserer en opfindelse som er vurderet til. 100.000.000 kr. plus i værdig, så hvis du har brug for sparring, og måske investorer, så skriver du bare, så vil jeg gerne høre om dit projekt.

Hilsen

Sune

Tilmeldt 6. Aug 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

100 mil.

Voldsom opfindelse.

Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du stadig mangler en investor skriv til malte@bpasuppor.dk 

Vi vil gerne høre om din ide.

Mvh Malte

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)