Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gejlet SjovHilsen.dk - osCommerce shop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino´er, så fik jeg langt om længe implementeret det nye design på http://www.SjovHilsen.dk kig engang og se det flotte resultat.

I kan se det gamle design på http://www.festartikler.com , så ser i klart det var tiltrænkt J

Giv mig lidt feedback, kan i lide det, ser i fejl, forslag til ændringer, usability etc.

Til de ekstra ihærdige hjælpere (:D) skriv design i rabatkupon feltet ved bestilling, så skulle der gerne ryge ca. 15 % fra prisen ;)

Håber i vil hjælpe.

 

Jimmy

 

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy - det var da en rigtig flot fremgang vedr. design / overskuelighed m.m.

Nu har jeg så et spørgsmål til dig / andre - der evt. kan give tips og trix.....

Jeg har selv en shop - med det gamle design, hvordan pepper man design op - uden at skulle ændre alt (lave en helt ny shop)???

De design ting og funktioner, der ligger i shoppens redigering - kan ikke ændre design i nogen duelig retning, bla. de der tegninger af indkøbsposer og en mand der surfer m.m. - gode råd modtages med tak..... shoppen: www.kaffe-salg.dk

Ku´egentlig godt tænke mig, at have design på både hjemmeside og shop-modul - ses på www.coffeefresh.dk

mvh. Bent

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot shop, jeg synes dog det er syndt at du ikke har fået ryddet helt op i grimme oscommerce ikoner i hjørnerne, det ville jeg lige tage en tur med.

Beno:

Jeg har selv en shop - med det gamle design, hvordan pepper man design op - uden at skulle ændre alt (lave en helt ny shop)???



Der er utrolig mange ting man kan gøre selv i en oscommerce men som regel bliver det sjældent godt med mindre man kender oscommerce godt og kan programmere en smule.
Man kan samtidig bruge nogle virksomheder som f.eks. os til opgaven.

Hvis du opretter en ny tråd omkring hvad du kan gøre vil jeg meget gerne gennemgå det mere i detaljer med dig, men synes ikke vi skal tage den her i tråden da det kan blive en længere debat.
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Bent: Du kan selvfølgelig godt gå igang selv, men jeg vil stærkt fraråde dig det, medmindre det er noget du har tænkt dig at gøre til en levevej. Ialt har jeg fået ændre 119 filer (Shoppen er ret kompliceret og ligger på et multisystem der gør at jeg kan have uendelig mange shops, og fælles databaser) Hvis du skal regne din timeløn ud, vil jeg tro du kan tjene flere penge på at skifte vand i vandpytterne på den lokale kommune.

 

Martin: Hvilke osc ikoner er det jeg skal have dræbt :)...jeg kan ikke lige finde ud af hvilke du mener.

 

Jimmy

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin - og tak for responsen, jeg laver en ny tråd i nærmeste fremtid

mvh. Bent

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:
Martin: Hvilke osc ikoner er det jeg skal have dræbt :)...jeg kan ikke lige finde ud af hvilke du mener.


Beklager, et er faktisk slet ikke osc ikoner, det er nye ikoner som jeg bare ikke bryder mig om.

Der er blandt andet en på min konto når man ikke er logget ind, et nøglehul der er hakket i kanten.
Der er også et ved indkøbskurven.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Holder lige med Martin på de ikoner der, de er ikke ret pæne.
Men ellers vil jeg fanme give din designer Ros. det er satme pænt man!. det er indbydende og et rigtig rigtig raart design!.
Thumbs up!!!.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold kæft hvor er det nye design dog lækkert lavet ...

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jimmy!

Jeg er meget imponeret - til hjemmesidens formål er designet utrolig velvalgt, må jeg sige! :D Hvis jeg stod og manglede noget spøg og skæmt, kunne jeg sagtens finde på at købe det hos dig. Hehe...

Hm... måske skulle du have tilmelding til Nyhedsbrev. Det er ikke nødvendigt, men mange gange er det en god måde at skabe dialog med sine kunder på.

Mvh. Artemis

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)