Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

design af webshops - how do you do.......?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan da godt være de 4000 er billig, men som jeg læser prislisten, så skal du have min. 2500 for samtlige moduler oven i hatten, selv standarder som betaling, gavekort etc. Proggrammør priser på 999 i timen. Mener du også det er i den billige ende.

Jeg kan sætte en sådan shop op for 10000 kr. ALT INKLUSIV. alle tænkelige moduler, eget unikt design, implementering af template eller design etc.

Jimmy

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Jeg kan sætte en sådan shop op for 10000 kr. ALT INKLUSIV. alle tænkelige moduler, eget unikt design, implementering af template eller design etc.



Nu du siger inkl. alt? er det så bare lidt salgsgas der skal fyrres af eller mener du det virkelig?

Hvad med moduler som sammenkobling af økonomisystem med oscommerce?
Multishop modul der kan håndtere forskellige betalingsløsninger?
Abonement styrring af udvalgte produkter i oscommercen?

Er det noget der ligger inkl. i de 10.000?
Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at vi skal prøve at holde os til tråden i stedet for at angribe hinanden.

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja

Vi har vist forskellig fortolkning af hvad en multishop er :). Men ang. betalingsløsninger, så er dankort, electron, visa, master card, american express etc. Ydermere er der opsat til netbankernes betalingssystemer.

Jeg aner ikke lige hvad du mener, men der er mange muligheder for alt mulig annoncering, produkt adviseringer, anbefalinger, kommentarer.

Det er osc... Der er moduler til det hele (næsten)

Skal jeg bakse en shop sammen til dig Martin, eller var det blot et forsøg på underminering?

 

Jimmy

 

Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jimmy, Kvalitet du ser der får du ikke billigere end 10.000 kr. Jeg har set massere af sites til 30-40.000 kr. som ikke er halvt så godt. Godt arbejde Christian Mvh Henrik
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:
Skal jeg bakse en shop sammen til dig Martin, eller var det blot et forsøg på underminering?


Det var bestemt ikke et forsøg på underminering, vi arbejder selv utrolig meget i oscommerce, og siger ligeledes nej til mange specialopgaver indenfor oscommerce fordi vi simpelthen ikke har mandskab og tid til det.

Så hvis du reelt kan leverer til de priser så kunne jeg anbefale dig til andre, når vi får henvendelser vi takker pænt nej til.

Jeg bliver bare ofte bekymret når folk siger jeg kan laver alt eller intet for x antal kroner. Jeg mener jo hver opgave bør prissættes når man præcist ved hvad der skal laves.

Dimsedut:
Vi har vist forskellig fortolkning af hvad en multishop er :). Men ang. betalingsløsninger, så er dankort, electron, visa, master card, american express etc. Ydermere er der opsat til netbankernes betalingssystemer.


Det problem jeg ofte oplever med multishops er at PBS kræver en seperat aftale til hver shop, med mindre man kan strømline betalingsdelen sådan at alle kunder, ligegyldigt hvilken shopløsning de køber i, kører over samme site angående betaling. Samtidig kunne det være rart at kunne benytte 2 forskellige gateways alt efter behov, da Dibs tilbyder en langt større skare af funktioner end f.eks. fribetaling.

Dimsedut:
Det er osc... Der er moduler til det hele (næsten)


Ja der er moduler til rigtig meget, 80% er kodet så ekstremt dårligt at et site går ned hvis de får rigtig mange besøgende, 40% har store sikkerhedshuller etc. så jeg er meget varsom hvem jeg anbefaler da jeg vil være sikker på de personer jeg anbefaler også har en stor viden inden for programmering, og kan spotte den slags og selv optimere disse contributions. For kan man det ligger der utrolig meget kode tilgængeligt der kan spare en for en massse timers arbejde.

Dimsedut:
Jeg aner ikke lige hvad du mener


Et sted oscommerce halter lidt er automatisering igennem virksomheders økonomisystemer, der findes næsten ingen contributions til den slags, da de fleste økonomisystemer der benyttes her i landet er udviklet i Danmark og til Danmark.
Så hvis man kunne finde en kompetent programmør der samtidig kendte oscommercen rigtig godt, og derved kunne få kodet op imod f.eks. navision, economics etc. ville det bestemt være interessant, da der ligger rigtig mange timers programmering i denne del.

Så igen det er bestemt ikke for at underminere dig, det var mere for at kunne vurdere hvad du egentlig har at tilbyde sådan at andre kan få gavn af dine evner og du kan få nogle opgaver i hus.
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh, multishop...Du oplever altid at pbs kræver en indløsningsaftale til hver shop, når der er tale om forskellige shops ikke. Men ja, man kan komme uden om det ved at lave en fælles betalingsside for alle shops´ne. Btw. så snakkede jeg om én shop, men multi systemet er da helt klart en mulighed.

Jeg kender til nogen der har C5 integreret i deres shop, og summasummarum. Så de 2 kan ihvert fald lade sig gøre ude større problemer.

Ang. fejl i osc, ja der er masser af fejl, men ikke nogen der ikke kan laves eller leves med! Mon der ikke findes fejl i joomla, typo3 etc.

Mest af alt gør jeg ikke det her for at få kunder, men mere for at gøre folk opmærksomme på at man kan altså kan få en unik shop med de ting en moderne shop kræver til noget billigere og overskueligere pris end der altid omtales her på amino.

Læser jeg web-creations prisliste har jeg sgu da ligeså svært ved at finde ud af hvad en færdig shop vil koste, som alverdens kringlede mobilabonnementer. Det er ikke en kritik der er myntet på web-creation, men mere et opkast over de henledningen på at det ikke findes billigere, når det for mig ser ud til at man skal betale for en hulens masse contributions. Det er iværksættere og ikke garvede e-handels folk. (men måske jeg tager fejl).

Du har ret i at hver enkelt sag (shop) burde vurderes hver for sig. Men 10000,- er altså et satans godt pejlemærke for hvad en ordentlig osC shop kan laves for.

Jimmy

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Ahh, multishop...Du oplever altid at pbs kræver en indløsningsaftale til hver shop, når der er tale om forskellige shops ikke. Men ja, man kan komme uden om det ved at lave en fælles betalingsside for alle shops´ne. Btw. så snakkede jeg om én shop, men multi systemet er da helt klart en mulighed.

Jeg kender til nogen der har C5 integreret i deres shop, og summasummarum. Så de 2 kan ihvert fald lade sig gøre ude større problemer.

Ang. fejl i osc, ja der er masser af fejl, men ikke nogen der ikke kan laves eller leves med! Mon der ikke findes fejl i joomla, typo3 etc.

Mest af alt gør jeg ikke det her for at få kunder, men mere for at gøre folk opmærksomme på at man kan altså kan få en unik shop med de ting en moderne shop kræver til noget billigere og overskueligere pris end der altid omtales her på amino.

Læser jeg web-creations prisliste har jeg sgu da ligeså svært ved at finde ud af hvad en færdig shop vil koste, som alverdens kringlede mobilabonnementer. Det er ikke en kritik der er myntet på web-creation, men mere et opkast over de henledningen på at det ikke findes billigere, når det for mig ser ud til at man skal betale for en hulens masse contributions. Det er iværksættere og ikke garvede e-handels folk. (men måske jeg tager fejl).

Du har ret i at hver enkelt sag (shop) burde vurderes hver for sig. Men 10000,- er altså et satans godt pejlemærke for hvad en ordentlig osC shop kan laves for.

Jimmy



Jamen så er vi jo i bund og grund enige :)
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)