Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til godt/billigt business intelligence der kan snakke MySql

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og mangler et BI-system der kan lave Cohorts (og andet).

Jeg har set på RJmetrics, men det koster 500 USD om måneden for den mindste pakke, og det er lige lidt over mit budget her og nu.

Er der nogen her inde der har erfaring med noget andet billigere, måske endda gratis som kan trække data direkte ud fra MySql og lave Cohorts og andet?

-Dan

Fra Danmark
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Fra  Acinta Intelligence Technology Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan

Jeg vil tro, at du kan bruge Acinta, men jeg er ikke sikker på hvad der forstås med Cohort analyse og dine krav til løsningen i øvrigt er jeg også nødt til at kende.

Du kan ringe til mig på 31 18 42 68, det er nok lettere at drøfte det over telefonen :-)

Med venlig hilsen

Nikolaj Henrichsen

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi, du kan udvikle et selv, hvis du overvejer det, må du meget genre kontakte mig Smile

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
http://community.pentaho.com/
Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kontaktet Pentaho... men syntes det virker vildt dyrt.

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj

Tak for input.

Tjekkede lige sitet ud "kort"....

Ser ud til at være et avanceret produkt, fik dog ikke lige set om der er direkte understøttelse for MySql database?

En anden ting jeg bider mærke i er at priserne ikke nævnes, det er min erfaring at det typisk betyder høje priser.... har du nogle priseksempler?

Mvh

Dan

Fra Danmark
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Fra  Acinta Intelligence Technology Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan

Acinta business intelligence software kan mange ting, men er let at bruge.

Ang. priser, så er jeg fuldstændig enig i din betragtning om, at når priserne ikke er vist, så er de nok store Smile

Der er imidlertid priser hvis du benytter vores konfigurator til at sammensætte et system.

Jeg har lavet en konfiguration, der passer til dine behov som BI udvikler. Yderligere brugere koster 1.200 kr. /bruger.

http://acinta.dk/Produkter/Konfigurator/?Ac=1&BITerm=Business-Intelligence-system&Development=1&NytAntalDevelopment=1&NytFirmanavn=&NytNavn=&NyTelefon=&NyEmail=&NyKommentarer=&ScrollTo=300

Vi har visse muligheder for at give rabat afhængig af din virksomhedstype og projektets art.
MySQL er understøttet.

Mvh. Nikolaj

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)