Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til speciale/eksamensopgave (markedsføring)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er to tøser som er i gang med at skrive vores afsluttende speciale og skal derfor bruge jeres viden.

Vi er i gang med at åbne en virksomhed som forhandler turistture i København. Vi skal fat i unge mennesker mellem 20-30 år i ind/udland.

Er der nogen af jer, der ved hvordan vi får fat i disse kunder, altså hvordan markedsfører vi os?

Vi håber at nogen af jer skarpe hoveder kan hjælpe os.

 

Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortæl noget mere om konceptet? Er det jeres egne ture eller i formidlere af andres ture? 

For at kunne hjælpe må vi lige have noget mere at vidne. Ellers kan anbefalingen jo bare vare en helsides annonce i New York Times, det plejer at skaffe opmærksomhed.

Lübeck

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar Big Smile

Vi en underafdelig i en stor virksomhed som hedder Wonderful Copenhagen ( en turist virksomhed, som udbyder turist ture til personer mellem 35 0g 60 år). Så vores afdeling skal have fat i de unge. Vi skal udbyde utraditionelle ture/events til unge fra DK og men vi skal også have fat i de unge fra udlandet til at finde København spændende at besøge. ( så vi finder også selv på vores egne ture/events) Vi vil rigtig gerne have fat i Tyskland og England, men vi synes det er svært at finde ud af hvordan vi får denne målgruppes opmærksomhed.

 

M og S

 

Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil anbefale at tage et kig på www.gidsy.com (en slags AirBNB bare for turistture). De er lige fusioneret med GetYourGuide som er mere traditionel turformidler, ikke lige så spændende som Gidsys koncept efter min mening.

I kender selvfølgelig TripAdvisor - og der vil jeg gerne anbefale Running Tours Copenhagen, som jeg synes har etableret et fedt koncept. Ved dog ikke hvor ungt det er ( http://www.tripadvisor.dk/Attraction_Review-g189541-d1747085-Reviews-Running_Tours_Copenhagen-Copenhagen_Zealand.html ) 

Vh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)