Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af tøj.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Min kæreste og jeg er så småt ved at opstarte en lille virksomhed med salg af tøj online.

Er der nogen der har erfaringer med køb af tøj til kvinder hos producenter via siderne DHgate.com eller aliexpress.com?

Eller er der nogen som selv har en tøj producent?

//Esben Olsen

 

Fra Århus
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kæreste og jeg bestiller ind imellem fra DHgate.com og lightinthebox.com... Ingen problemer :-) udover skide irriterende told.

Men produkterne plejer at leve op til forventningerne.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Som sådan er der ikke noget galt med siderne du nævner, men bare husk på at du handler fra Kina.
Dvs størrelserne er meget anderledes end EU (meget mindre).

Og mere end noget andet at tøjet ikke indeholder dårlige kemikalier (her tænker jeg ex. bannede azo farvestoffer, phalater, APEO, NPEO, Chrom6, mv).

Undersøg grundigt forholdene på fabrikkerne før du begynder dig med import af tøj.
For det første for dine kunders sikkerhed, men også at fabriksmedarbejderne har det OK.

Det kan blive en meget dyr fornøjelse hvis der bliver fundet bannede azo farvestoffer i dit tøj både i tilbagekaldelse, bøder samt retsager.

Mvh

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

og husk at der kan være kopitøj for at sige det mildt - og er det kendte designermærker og du lægger dem på nettet - kan du få problem så vær opmærksom på det

Importregistrering har du vel på plads, ellers kan de senere få et link med det, for det er krav

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)