Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tilbyder Flatrate priser på pakker hos PostDanmark?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk Bilspedition tilbyder desværre ikke idag et attraktivt alternativ, så jeg er stadigvæk på jagt efter leverandør. Nogen må da vide noget? Kan ikke tro at ingen andre gør det idag. 

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Post.dk, GLS tilbyder flatrate hvis i sender nok, eller deler adresse med en der sender nok :)

Men en anden ting er billig fragt, prøv lige at overveje hvor billigt det er at tingene bliver leveret ud og om det overhovedet giver et reelt indtægt til den vognmand der skal levere det. Ser flere biler fra der konstant køre med 100% overlæs fordi vognmændene i flere tilfælde er nede at få 8 kr / pr pakke de levere ud. Hvor meget service kan i levere for 8 kr. og det er vel også problemet når kunderne brokker sig over den service de har betalt for reelt set ikke bliver udført

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Jeg vil netop gerne ind under nogle af de stor-aftaler som jeg ved PostDK laver her i DK, eller med firmaer som "kører" fakturaen via et udenlandsk selskab. Det er jo meget billigere for mig, og mine kunder får 100% det samme produkt. 

Det undre mig bare meget at der ikke er nogen aminoer som kan tippe mig om et firma som har en sådan aftale med PostDK? Der er jo intet ulovligt i det - det kræver bare at mange firmaer sender deres pakker via denne løsning.

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De fleste speditører/lagerhoteller bør kunne tilbyde bedre satser end du selv kan opnå - forudsat de selvfølgelig har volumen aftaler osv med de forskellige speditører.

Problemet er bare, at varerne som regel også bare skal afsendes fra deres lager og/eller pakkes via dette lagerhotel.

Du kan mig bekendt ikke rigtig få nogle billige aftale satser med afhentning fra en anden adresse, for så forsvinder volumen fordelene jo ligesom for transportøren.

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Fra Odense
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tranberg

Der er kommet et nyt koncept i Danmark der hedder Swipbox, de afhenter godt nok ikke pakker, man skl selv levere, men der er mulighed for at lave aftaler, alt efter hvor meget man sender, så du kan måske kigge lidt på deres løsning - deres kerneområde er at levere for webshops.

www.swipbox.dk 

vh. Mundelin

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Mundelin Pedersen:

Hej Tranberg

Der er kommet et nyt koncept i Danmark der hedder Swipbox, de afhenter godt nok ikke pakker, man skl selv levere, men der er mulighed for at lave aftaler, alt efter hvor meget man sender, så du kan måske kigge lidt på deres løsning - deres kerneområde er at levere for webshops.

www.swipbox.dk 

vh. Mundelin

Netop SwipBox har en lækker løsning hvor man sender selv fra nærmeste supermarked, lige indtil at man når op på 5 daglige pakker. Herefter kan man få afhentet og leveret pakker på sin adresse, sådan som jeg forstod det på dem sidst jeg snakkede med dem :)

- Emil

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)