Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart økonomisk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg stå i den situation som mange iværksætte stå i af jeg har nogen gode ideer men mangler kapitale til og føre disse ideer ud i virkeligheden.

Kende i et godt sted man kan henvende sig?

jeg har pt. 3 forretningsplaner klar, 2 indenfor sundhedssektoren som er helt nye ideer, og 1 omkring opstart af større virksomhed.

Håbe der er nogen der kan hjælpe

 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

kapital til ideer er noget af det svære at få. Dels fordi den med ideen sjældent vil fortælle så meget om den af frygt for at den stjæles og alt kompliceres af fortrolighedsaftaler osv +  den med ideen sjældent har puttet andet end sin hjerne ind, og folk der skal ind med penge, vil godt se andet end en ide.

Jeg vil råde til at du satser på en af tingene og lægger tid og penge i den selv, til du har noget du kan vise frem som fungerende, og derfra søge kapital

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hobro
Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cookie

 

Mange tak for dit svar.

Fra København
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke,

Det kommer jo også lidt an på hvor meget kapital du leder efter. Jeg vil meget gerne høre lidt mere om størrelsesordenen på kapitalen til dine projekter.

Ellers er der jo altid Amino Kapital hvor du kan søge. Jeg har ikke erfaring med den del af Amino.

Med venlig hilsen
Casper Nielsen 

Fra Hobro
Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

På 2 af ideerne som er ren udvikling af en prototype vil jeg tro ca. 50.000-250.000 kr.

Det andet projekt og det jeg nok vil satse på her skal der bruges en del mere ca. 5-10 mil.

Mvh Bjarke

Fra København
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke,

Ja der er jo lidt forskel på kapitalen til projekterne.

Da du nævner du vil satse på det projekt der skal bruge mellem 5-10 mil. vil jeg foreslå dig at søge på amino kapital. Eneste bemærkning er måske at du inden du satser på projektet skal slå fast om det er 5 mil eller 10 mil. Det kan måske virke useriøst på en evt. investor.

Hvis du beslutter dig for at satse på et af de mindre projekter vil jeg gerne høre mere. 

Håber du lykkedes.

Med venlig hilsen
Casper Nielsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)