Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel tilbuds generator - til mindre byggefirma

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg har et lille byggefirma og savner en tilbuds templerne/generator... Ala dinero.dk der generere nogle simple enkle fakturaer (bruger det med stor fornøjelse, tak til Amino)
Jeg forestiller mig faktisk at det kunne være en lidt ændret udgave af dinero der kunne klare jobbet !

Nogle bud??

På forhånd tak !

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du udelukkende kører med pakker,  eller dette arbejde for denne pris, og ikke har brug for styk liste styring, DB beregning mv. så kan 

http://www.bidsketch.com/ være en mulighed :) 

Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smith,

tak for tippet - er ved og teste - er der ikke andre herinde som har erfaringer med tilbudsgivning af byggesager? 

Jeg er ny herinde på Amino og er ikke rigtig klar over hvor mange håndværksvirksomheder som benytter sig af siden her... 

Hilsner

Peter

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hvad med V&S prisdata? det koster godt nok lidt at have licens, men det er et ret godt program til "mindre" opgaver. Man kan gå i dybden med beregningen eller tage nogle mere gennemsnitlige priser.. :)

Men nu ved jeg ikke hvilke typer opgaver du havde tænkt dig at skulle bruge det til? 

Mvh

Mads

Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg driver en enkeltmandsvirksomhed med 2 ansatte og nogle underleverandører og vi laver små specialtilpassede badeværelseløsninger og diverse almindelige små opgaver... Jeg er SÅ træt af at sidde og copy paste mine tilbud i en uendlighed. Dvs. laver måske 3-4 tilbud om måneden og savner et værktøj som kan gemme de standard sætninger jeg anvender - 

Jerg har vedhæftet et dokument som viser hvorledes mine typiske tilbud er udformet...

Jeg vil gerne have mulighed for at kunne oprette en kunde og derefter genanvende diverse sætninger og sektioner ala´

Murer:

  1. Fliser nedtages på gulv og vægge.
  2. Gulv og vægge ret pudses for rette vægge, klar til vådrumssikring og opsætning af fliser.
  3. Etablering af vådrumssikring (væg, bruseniche osv. I alle relevante vådzoner) ifølge BR 95. Og by og byg vejledning 200.
  4. ......

 Tømrer:

  1. Der opsætte sænket loft med indbygget spot (4 stk) og tilslutning af aftrækskanal for udluftning til eksisterende system. Loftet laves i faste vådrumsgipsplader plader opsat på regler og fuldspartles som glat loft.
  2. Nye geritcher på dør indvendigt
  3. Der skære ud i bund af dør for  bedre udluftning af tør luft til baderum fra lejlighed til udsug.
  4. ......

OSV.... 

MVH

Peter

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg tror jeg misforstod så. Jeg troede du manglede et program til at hjælpe med at udregne selve tilbudet..

Men du søger noget som gør det nemmere at lave "bekrivelsen".. hmm.. 

Hos BillysBilling.dk har de et Tilbudsmodul som man kan købe for 49, pr måned. Det virker som om at du kan bruge det, da man kan oprette produkter og der kan du vel fx oprette din beskrivelse én gang, og vælge den når du vil. :)

Du kan læse mere om det hér

Håber du kan bruge det. :)

Mvh

Mads

Fra Ballerup
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 31
Fra  Easys Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm, prøv lige at hent en demo af dette: easys.dk !

Mvh, Lars Pedersen/Easys.dk

Sr. Systemkonsulent Lars G. Pedersen

Danmarks Dejligste Systemer - Easys.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Energioptimering Nordsjælland Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg har forstået dig korrekt, skal du bruge et redskab med standardbeskrivelser af forskellige arbejder.

Her vil jeg anbefale BIPS. Jeg ved ikke om det bliver for overordnet, og den koster jo også penge, men det er et kig værd. 

mvh.

Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Philip og andre...
Bips virker måske som det rigtige - jeg har dog endnu ikke prøvet det - de sidste 2 aftener har jeg rodet med bidsketch som også virker ret godt..
Men overordnet set virker det som om jeg ligeså godt kunne lave en DB løsning i filemaker selv.
Bare det at indstille og opsætte og lære bidsketch tager altså mange timer,...
Såee,,,,
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger bare tilbudstemplaten i e-conomics, som vi alligevel bruger til regnskab, er sikker på at Billys Billing er fuldt ud lige så godt ;-)

Så bliver det jo mere eller mindre sat op som en faktura, du kan foruddefinerer "varelinjerne" og går den hjem, kan du lynhurtigt konverterer den til en faktura.

Det virker ihvertfald fint for os :-)

Natasha

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)