Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så skal der reklamer på bil og trailer

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Teddy Carlsen:
Så du havde besluttet dig Wink

Nu er engelsk ikke min stærke side, Jeg har besluttet mig til det der passer mig bedst

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så du havde besluttet dig Wink

Nu har jeg så været gift med en med samme uddannelse som dig i 30 År

Hvor kommer du ind i billedet her, uden at ødelægge min tråd ?

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg opfattede din tråd som et ønske om feedback, men det var så ikke det du ønskede, da du jo har besluttet dig.

Jeg forsøgt at komme med en faglig kritik af det layout du postede, så du kunne vælge udfra andet end hvad du selv kan lide, jeg linkede enda til en artikel der har nogle rigtigt gode pointer om emnet.

Men om du vil bruge min feedback er jo op til dig selv, men jeg har svært ved at se at jeg har ødelagt tråden da informationen kan være nyttig for andre.

Teddy 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Teddy Carlsen:

Jeg opfattede din tråd som et ønske om feedback, men det var så ikke det du ønskede, da du jo har besluttet dig.

Jeg forsøgt at komme med en faglig kritik af det layout du postede, så du kunne vælge udfra andet end hvad du selv kan lide, jeg linkede enda til en artikel der har nogle rigtigt gode pointer om emnet.

Men om du vil bruge min feedback er jo op til dig selv, men jeg har svært ved at se at jeg har ødelagt tråden da informationen kan være nyttig for andre.

Teddy 

Jeg takker meget for dit svar, men jeg har postet den i Cafe og hygge, da jeg ikke har brug for det store feedback.

Jeg er sikker på jeg har ramt mil målgruppe med denne.

Har du noget bedre og byde ind med ?

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Teddy Carlsen:

Nej.

 

det er så fint

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:
uden at ødelægge min tråd ?

For folk som mig, kan du så ikke forklare meningen med din tråd? For selv på mine gode dage, så vil jeg forstå "Er det ikke ok?" som værende et spørgsmål man ønsker svar på. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det ser rigtig godt ud og super fed idé med plæneklipper og kunstgræs på taget. Det er sgu for fedt, ærlig talt.!

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Teddy Carlsen 

Der kan man da snakke om utak er verdens løn :-)

Til Toprobot, du skriver : Er det ikke ok ? og linker til et layout.

Hvorefter Teddy skriver en meget saglig "kritik / råd" og som jeg også mener han har ret - men så nærmest sviner du ham for at bryde ind og ødelægge din tråd...du bad da selvom det..

Og bare et godt råd, lav dit layout om fordi folk når slet ikke at opfatte alle de ting i trafikken - nu kan jeg ikke zoome ind på layoutet, men du skal da hellere brug noget mere logo på bagenden af bilen fordi hvis du holder foran én billist i en kø, så kunne det være at vedkommende lagde mærke til din bil - men på bagenden står den kun på kofangeren

Håber ikke jeg ødelagde din tråd - ellers på forhånd undskyld :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Teddy Carlsen:

Jeg opfattede din tråd som et ønske om feedback, men det var så ikke det du ønskede, da du jo har besluttet dig.

Jeg forsøgt at komme med en faglig kritik af det layout du postede, så du kunne vælge udfra andet end hvad du selv kan lide, jeg linkede enda til en artikel der har nogle rigtigt gode pointer om emnet.

Men om du vil bruge min feedback er jo op til dig selv, men jeg har svært ved at se at jeg har ødelagt tråden da informationen kan være nyttig for andre.

Teddy 

Beklager meget at jeg lavede et angreb på dig, det var slet ikke meningen

Min fejl beklager meget, og godt ord igen

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)