Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ole Henriksen, et mættet brand?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

En partner og jeg faldt den anden dag over ideen om at starte en webshop med Ole Henriksen. Vores spørgsmål er simpelt: Føler i, at Ole Henriksen er et brand, som har peaket? Eller er der potentiale i en Webshop?

Hilsen Casper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle kendte navn er et "brand" om man kan lide dem eller ej...

Simon Spies sagde... alt er reklame selv den dårlige og så smadrede han hele d'angleterre.....
Kan ret godt lide Ole Henriksen men ved også at enten kan man lide ham eller kan man bare ikke.

Syntes det er en god ide, men skal nok lige snakke med manden først :)

Tilmeldt 26. May 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg har skam taget kontakt til dem osv.

Jeg ville bare høre folks uafhængige holdninger inden vi selv får talt ideen for meget op :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Go for it herfra Yes

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

CasperDybbro:
En partner og jeg faldt den anden dag over ideen om at starte en webshop med Ole Henriksen. Vores spørgsmål er simpelt: Føler i, at Ole Henriksen er et brand, som har peaket? Eller er der potentiale i en Webshop?

Nu er det jo ikke en ny idè. Og du får en del konkurrenter = https://www.google.dk/#gs_rn=14&gs_ri=psy-ab&cp=13&gs_id=2&xhr=t&q=Ole+Henriksen&es_nrs=true&pf=p&output=search&sclient=psy-ab&oq=Ole+Henriksen&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47008514,d.bGE&fp=1ff4680f99a4be7e&biw=1360&bih=642

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Golfdirekte.dk Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Henriksen er et kendt brand og allerede der er I foran de mange knap så kendte mærker. Jeg tror ikke brandet er "over the hill, yet" han har sikkert en del år tilbage som cashcow, men jeg har ingen ide om potentialet via webshop. Prøv at lave lidt undersøgelser på hans produkter, spørg venner og bekendte om de feks. ville købe hans produkter, hvis de så siger ja, så spørg om hvis nu I kunne skaffe dem produkterne hvor vidt de så vil være villige til at ligge en forhåndsordre og hvis der er nogle stykker der siger ja, så er der måske en god chance for, at I kan gafle andre kunder. Just my five cents!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er storforbruger af Ole Henriksen's produkter, og plejede at få en behandling 1-2 gange i måneden på hans spa i Hollywood. Desværre kommer jeg der ikke så meget mere, for fruen gider ikke længere køre så langt bare for en weekend.

Jeg køber som regel produkterne på Ole's egen webshop, og ser ofte at danskere gerne vil købe der, men der sendes kun til adresser i USA. En af grundene til at en del gerne vil købe på webshoppen er sikkert, at priserne er en del lavere end i DK. Men jeg tror også at det har noget med udvalget af gøre.

Ole's produktsortiment er ret stort, og de fleste forretninger har kun de bedst sælgende produkter, så det kan være vanskeligt at få de øvrige, altså medmindre man køber dem online. Så jeg tror der er et marked for det. Hvor stort det er ved jeg ikke, og der er vel også andre der sælger det online?

Jeg overvejede selv at lave en webshop med OH produkter engang.

Mvh Carsten

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Det er en fin idé du har fået. Jeg kan fortælle dig at jeg og nogle andre arbejde ret langt fakitsk, på det samme projekt for et stykke tid siden.

Vi stoppede lidt, da vi så http://www.billigvoks.dk/ole_henriksen-1826.html, som sælger Oles produkter til noget der ligner indkøbspris plus moms.

Det er ikke de vilde avancer du får på hans serier i forvejen pga shipping og told og hans loyalitet overfor de store wholesellers, (tjek evt fedex.com for beregninger på fragt/told), medmindre du køber helt vildt ind.

Min mening er, at der er bedre nicher at kaste sig over at starte et webshopeventyr på. Men igen, bare min mening. Det er jo altid godt med konkurrence :) Det skal man ikke glemme.

Held og lykke med det :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)