Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3g dækning Costa del Sol?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Malmø, Sverige
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 60
Fra  SecPoint ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der har erfaringer med 3g og dækning, priser i Costa del Sol?

Få et gratis Online Sårbarheds Scan - Scanner for XSS, Cross Site Scripting, SQL Injection, Wordpress, Joomla.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

dækjningen er generelt god, men dyr - præcis pris kan du få hos dit mobil selskab med dato koster ret meget i alle fald

Du kan i de fleste ankomstlufthavne købe lokale 3 g simkort for ret små penge - omkring 300 kr for 5 dage gav jeg sidst. Du har jo så et andet tlf nummer men kan roame lokalt og der vil ofte være 5 eller 10 gb med i prisen, så har du ex en tlf du ikke bruger, kan du tage dit normale simkort i den og det nye i den du vil roame fra, eller sætte det nye i en ipad og roame til den der samlede pris af ca 300 kr (du kan også ha et g 3 modem at sætte det i)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Malmø, Sverige
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 60
Fra  SecPoint ApS Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for svaret.

Det skal kun bruges til data fx i 2 uger.

Få et gratis Online Sårbarheds Scan - Scanner for XSS, Cross Site Scripting, SQL Injection, Wordpress, Joomla.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan ikke betale sig for dig at bruge dit Danske abonnement, det er ALT for dyrt. Som John siger så kan du i de fleste lande købe et simkort som du kan bruge lokalt til data, og det er klart at foretrække. 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Mehai Christiansenn:

Tak for svaret.

Det skal kun bruges til data fx i 2 uger.

Der er vel wifi i den lejlighed du har lejet eller det hotelværelse - eller hos McD - eller et 4. sted og ellers brug roaming. Det er dyrt men det er vel kun lige til at hente en mail eller 2 med.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg medbringer altid en 3G/4G/LTE +WIFI router. De kan fås til næsten ingen penge idag. Så køber jeg et SIM kort lokalt. Det koster typisk omkring kr. 200,-
På den måde kan jeg gå på nettet med alle mine dimser, samt bærbar og samtidigt modtage opkald på mit danske mobilnr. i min mobil.
Jeg har en router der får strøm fra USB. Så kan jeg også bruge den i bilen til f.eks. navigation, da jeg bare smider den i min cigaretUSBlader...

Det har jeg brugt med success i rigtigt mange lande. F.eks. Sydafrika, Panama, Brasilien, Italien, Frankrig, Spanien, Tyskland osv.

Fra Malmø, Sverige
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 60
Fra  SecPoint ApS Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kender du nogle selskaber specifikt i Spanien?

Dem jeg har fundet har man 1 gig og derefter koster det kassen for flere gigs.

Få et gratis Online Sårbarheds Scan - Scanner for XSS, Cross Site Scripting, SQL Injection, Wordpress, Joomla.

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Victor,

jeg bruger BONO 8 Internet fra YoiGo i Spanien + wi-fi mobil router.

Sim-kort koster EUR 20, hvor EUR 8,- er betaling for 500 mb på højhastighed HSPA+ og efter de 500 mb er der ubegrænset forbrug men med lav hastighed (duer til mail, internet, osv.).

Der er tale om forudbetalt kort, dvs. kontrakten ophøre hvis den ikke bruges i løbet af 3 måneder.

http://www.yoigo.com/tarifas/tarjeta/bono-8-internet.php

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)