Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi "bytte" en AdWords kunde?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Att.; AdWords eksperter!

Man kan vel altid blive endnu bedre til AdWords?

Vi bruger alle de muligheder vi har for at holde os opdateret på AdWords fronten. Vi har sparring med kunder, kolleger, Google og får ny info og idéer fra div. blogs, forums, foredrag m.m.

Og med en opdateret viden og års erfaring, så er det forhåbentligt sjældent at man fejler. Men vi har jo alle set på en potentiel kundes AdWords konto og tænkt, at dette kan gøres meget bedre. Dette også selvom, at de eksisterende AdWords kampagner er lavet og administreret af et velrenommeret  bureau. Vi har alle vores egne metoder og forcer og ingen gør heldigvis tingene helt ens.

Omvendt har vi vel også alle nogle kunder, hvor vi føler, at vi har opnået noget nær det maksimale. Men spørgsmålet er om dette også er tilfældet?

Konkret vil jeg gerne stille 2 kunders AdWords kontoer til rådighed for en konkurrerende AdWords ekspert (fra Amino). Vedkommende skal så lave en gennemgang af de 2 kontoer. Det skal ikke være en 20 siders rapport, men mere en kort argumenteret ris/ ros skrivelse omkring kampagne struktur, de generelle nøgletal, søgeord, annoncetekster og idéer til optimeringer. Jeg laver så ligeledes en skrivelse ud fra de 2 konti jeg får adgang til. Der laves selvfølgelig ingen ændringer – det er blot ment som sparring.

Jeg tror på, at denne øvelse kan være rigtigt givtig for alle parter, ikke mindst kunden. Smid mig en besked, hvis du er frisk? Hvis flere melder sig til, kan vi lave en rotation – og dermed over tid få en skrivelse/ analyse fra 2 eller 3 forskellige på samme kunde – kunne være rigtigt interessant. Skriv også gerne en kommentar til konceptet, pft.

Mvh. 

Johannes

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Johannes 

Godt initiativ! Den vil vi gerne være med på.

Som du siger, så er det blandt andet kunderne der får noget ud af det, og når missionen er at ryddet op i et marked med mange dårlige opsætninger så kan vi alle hjælpe til.

Hvis man som Adwords "ekspert" siger at man ikke kan lære mere, så er man vist ikke den titel voksen :)

Jeg er klar i næste uge til at kigge på det! Vi kan lige snakke over PM omkring hvilken type af kunde det skal være o.lign.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt - lad os tale sammen mandag, så finder vi ud af detaljerne.

Regner med at vi laver en status her på Amino, når vi ved hvorledes øvelsen er gået!

God weekend!

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja lad os det :)

Tak og God Weekend den anden vej :)

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt initiativ! Så ved I da også om der er muligheden for at sende "overskydende kunder" videre til fornuftige folk i de travle perioder. Troels Kjems uddeler også plusser til en række AdWords-folk her: Onlineeffekt.dk 

Held og lykke til jer begge! Yes

Venligst

Brian Phillip

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 04:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du/I skal være velkomne til at sende et par konti min vej, så skal jeg nok give en gennemgang. 

Sådanne gennemgange plejer at være rigtig gode til blogindlæg, så det ville være min "betaling", da jeg PT ikke har mange danske kunder. 

Min mail er andreas@ppcprofit.dk 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt:)

Jeg tager øvelsen med Kim først og såfremt det bliver en succes, så sender jeg et par konti til dig.

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes, fedt initiativ

Sig til hvis det bliver en succes, så kan det være jeg vil være med i runde 2 :)

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

CoolYes

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så har 2 af mine kunder været under lup af Andreas Lolk

Begge kunder er webshops (nicheprodukter) med flotte nøgletal og en fornuftig AdWords fortjeneste.

Jeg var gået lidt i stå omkring fortsat optimering, da begge konti performer rigtigt godt. Kan flere timer brugt på disse konti retfærdigøres? Ja, hvis man spørger Andreas. Han har givet mig rigtig mange fornuftige optimerings muligheder. Så disse vil blive implementeret og jeg har meget store forventninger til disse tiltag.

Når de nye optimeringer har vist deres værd, vil samme 2 konti gå videre til eftersyn hos en ny AdWords ekspert. Tænker at lave øvelsen ved 3 til 4 gange og er spændt på det endelige resultat.

Et stort tak til Andreas Lolk – det har været en øjenåbner og meget lærerigt. Jeg vil opfordre alle andre AdWords eksperterne, til at lave samme øvelse.

Fortsat god sommerCool

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)