Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fars dags gave?!?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg skal finde på en god gave til min far, men er lidt på bar bund. Min far er i slutningen af 60'erne, og har en god smag for øl, whiskey og vin. Men jeg kunne egentlig godt tænke mig at give ham en oplevelsesgave, og har kigget på helikoptersimulator gaven. Den er prismæssigt indenfor rammerne (koster 699, og vi er et par søskende til at dele). Den kan ses her: http://www.oplevelsesgaver.dk/adrenalin/helikoptertur/r22-helikoptersimulator.html

Er der nogen som har erfaring med dette, og vil dele lidt feedback? Eller er der andre ideer til, hvad han kan få? Sidste år fik han en tur i en rallybil (som passager). Han er lidt en eventyrer, uden at det bliver for vildt.

Jeg har også tænkt på en "stille" gave såsom vin, øl eller whiskey. Men han har udhuset fyldt med dette (hvilket vi andre nyder godt af ;) ) så det virker måske lidt irrelevant at komme med endnu en flaske til samlingen.

God lørdag til jer alle derude

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke erfaring med lige præcist en helikoptersimulator, men var et gavekort til en "rigtig" flyvetur ikke bedre?, sådan en 10-15 minutter tur plejer at koste en 5-1000 kroner hvis man vil tage derhen hvor de tilbyder det, fx ved store messer mm. Big Smile

Find det bedste Avis Tilbud på Avis-tilbud.dk

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det har jeg også tænkt på... Men så kræver det at vi rammer sådan en messe osv... Det skulle jo gerne være en "gave" man kunne give så det passede ind i hans planer :)

Fra Svenstrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Fra  www.sendentanke.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Såfremt du gerne vil give ham en anderledes fars dag gave - så kan du sende whisky eller vin til ham her: www.sendentanke.dk/fars-dag-gave 

Blot en idé. Smile

God tirsdag herfra.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

F-16 simulator i Roskilde er the bomb!

Var der selv med min far i forrige uge, hvor vi begge havde en time hver.

Tiden "fløj" bogstaveligt talt afsted :)

http://www.youfly.nu/

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode inputs - bestemt noget at gå videre med til fødselsdag / næste fars-dag.

Det endte med en helikopter-simulator tur fra oplevelsesgaver.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)